Nokia 8890 problem!
Fra : [: ::AaBFrEaK:: :] -~

Dato : 04-07-03 17:20

Men så har jeg også et andet problem med Nokia 8890, og det er at når jeg
gemmer et nr i min telefon bog så står det ikke som f.eks xxxxxxxx men i
stedet sådan her xxx xxx xx hvorfor helvede gør den det??
Også har jeg opdagede jeg lige at der var noget galt med mit display! Det
viste kun det halve af uret som om det var flyttet opad, jeg slukkede
telefonen og startede den, og nu er det så normalt med displayet igen!!

Fra : Maze

Dato : 04-07-03 20:36

[: ::AaBFrEaK:: :] --DK-- wrote:
> [...]
> viste kun det halve af uret som om det var flyttet opad, jeg slukkede
> telefonen og startede den, og nu er det så normalt med displayet igen!!

Du må godt nok blive hæs af alt det råberi (udråbstegn overalt). Men
derudover, hvis du lige har købt den af en, så få da pengene tilbage
hvis du mener, der er så meget i vejen med den.

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..

Fra : [: ::AaBFrEaK:: :] -~

Dato : 04-07-03 22:13

Jeg har haft 2 indlæg og har brugt 2 udråbstegn.