Hjælp til Championship Manager 4
Fra : Morten Sørensen

Dato : 04-07-03 16:29

Jeg har et par spørgsmål vedr. spillet CM4, som går på, hvordan man skal
forholde sig til sine ungdomsspillere, altså spillere under 18 år.

De fleste spillere under 18 år har kun en ungdomskontrakt. Eksempelvis har
jeg lige investeret i Freddy Adu, og er ikke interesseret i, at én anden
klub køber ham af mig. Skal jeg derfor erstatte hans ungdomskontrakt med en
fuldtidskontrakt?

På hvilket hold skal jeg placere en ungdomsspiller - under 18, reserveholdet
eller 1. holdet? For jeg har lagt mærke til, at min ungdomsspillere ikke er
inkluderet i mit træningsprogram. Og hvis de ikke er det, så udvikler de sig
vel ikke?

Håber I kan hjælpe mig

Morten Sørensen

Fra : Nic

Dato : 04-07-03 17:54

> [...]
> klub køber ham af mig. Skal jeg derfor erstatte hans ungdomskontrakt med en
Ja.

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 05-07-03 00:25

"Morten Sørensen" <ms@tune.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg lige investeret i Freddy Adu, og er ikke interesseret i, at én anden
> klub køber ham af mig. Skal jeg derfor erstatte hans ungdomskontrakt med

Det kan du ikke før han bliver 17.

> [...]
er
> inkluderet i mit træningsprogram. Og hvis de ikke er det, så udvikler de

Hvis han er god nok, kan du jo evt. sætte ham på førsteholdet eller
reserveholdet, men er han på u19, bliver han automatisk brugt på
reserveholdet når de mangler spillere. Grunden til du ikke kan se ham i dit
træningsprogram, er at den er sat til at filtrere u19 og reservespillere
(evt) fra. Det kan du ændre under filters.

> Håber I kan hjælpe mig

Håber det hjalp...

Mvh.
Lars

Fra : Morten Sørensen

Dato : 05-07-03 12:46

Jeg fandt selv ud af det med filtreringen, og efterhånden kunne jeg regne
ud, at man først kan skrive en fuldtidskontrakt med ham, når han bliver
ældre.

Men jeg takker mange gange for hjælpen.

Mvh.
Morten Sørensen