Ny firewall/router til netexpress forbinde~
Fra : Kim Noer

Dato : 04-07-03 16:07

Davsen der..

Jeg har kig på to forskellige firewall/routers, dlink di-604 samt 3com
officeconnect cable/dsl gateway. Efter en søgning ser det ud til at di-604
har store problemer (rev. A,B,C) og dem jeg kan købe, er alle rev. B2.
Ligeså er der en større(?) ARM CPU i E revision, så jeg er ikke sikker på
det er den jeg skal have. Så er der jo 3com. Jeg har god erfaring med
officeconnect internet firewall 25 - som er nem at sætte op og har en god
driftsikkerhed/performance. Men jeg har læst et sted, at den ikke
understøtter UDP forwards, er det korrekt? I såfald hvilke muligheder har
jeg da?

--
I doubt, therefore I might be.