Bedste pris på en SonyEricsson T310 ?
Fra : Rune Manscher

Dato : 04-07-03 15:34

Hej gruppe,

Jeg står og skal bruge en T310, men farer som så mange andre vild i
junglen af tilbud. Telefonen skal låses op, og det kan jeg sagtens selv
få klaret, men hvor skal den købes, så det samlet bliver billigst ? Fx.
kan den fås visse steder til 1,- kr. incl. Telia-abonnement, men er der
nogen der har overblik over hvilket tilbud med (eller uden) abonnement,
der efter de obligatoriske 6 mdr. er billigst ?

*Rune

Fra : soll

Dato : 04-07-03 15:45

kik her-----)
http://dk.kelkoo.com/shopbot/search.jsp?from=shopbot&catPath=dk%2Fmobile
_phones&catId=125701&brand=Ericsson&model=t310&mn=&mx=&x=23&y=6

http://unlock-nokia.subnet.dk/index.html

http://www.kandu.dk/

Fra : Rune Manscher

Dato : 04-07-03 16:05

"soll" <soll.news@kandu.dk> wrote in message
> kik her-----)

http://dk.kelkoo.com/shopbot/search.jsp?from=shopbot&catPath=dk%2Fmobile
> _phones&catId=125701&brand=Ericsson&model=t310&mn=&mx=&x=23&y=6

Ja, det var så ikke lige det jeg skulle bruge. Jeg kan sagtens finde
her-og-nu-priser, men hvad der er interessant er hvordan man billigst
kan få den, ved fx. at købe en (låst) telefon med abonnement, og så blot
betale på abonnementet i det halve år.

Men ellers tak !

*Rune

Fra : ">> Joe

Dato : 04-07-03 16:13

On Fri, 4 Jul 2003 16:33:53 +0200, "Rune Manscher"
<manscher@hotmail.com> wrote:
i kvickly/(extra)
kan du få en helt ny se t310 til 199 kr.
den er IKKE låst og er med et telia express abb. til 120 kr. pr md.
dvs. alt. incl 919 kr. på 6 md.

det er da billi'

> [...]
>nogen der har overblik over hvilket tilbud med (eller uden) abonnement,
>der efter de obligatoriske 6 mdr. er billigst ?

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern 1969 fra e-mail add.

Fra : soll

Dato : 04-07-03 16:20

du kan vel renge lidt på det selv hvis du kikker dig lidt omkrin på den
side 1kr for tlf +6mdr af 120kr til abonnement se om du kan finde en tlf
til den pris andre steder.

jeg er godt tilfreds med telia expres det koster mig ikke så meget som
mit gamle debitel.

det er ikke nemt at give dig en færdig pakke for man ved ikke hvad dit
behov er...
men det skader nu ikke selv at kikke lidt rundt på nettet da du jo er
den der bedst ved hvad du har af behov til en tlf.

http://www.kandu.dk/

Fra : Rune Manscher

Dato : 04-07-03 16:27

> [...]
den
> side 1kr for tlf +6mdr af 120kr til abonnement se om du kan finde en

Du har ret, men hvis nu en anden allerede havde overskuet markedet, så
kunne jeg jo nasse på de erfaringer.

> det er ikke nemt at give dig en færdig pakke for man ved ikke hvad dit
> behov er...

At få selve telefonen så billigt som muligt. Abonnementet skal jeg ikke
bruge.

*Rune

Fra : soll

Dato : 04-07-03 16:26
Fra : MaRk

Dato : 04-07-03 16:54

> Jeg står og skal bruge en T310, men farer som så mange andre vild i
> junglen af tilbud.

Jeg ville ikke købe en abonnement slave telefon..
Det har jeg meget dårlige arfairnger med (telia).

Køb en uden simlås osv, jeg har set den til 999,- i en webshop...
Jeg har skrevet linket i gruppen før kan ikke huske det.

Mvh
Mark

Fra : Martin Zielke

Dato : 04-07-03 17:58

> Køb en uden simlås osv, jeg har set den til 999,- i en webshop...
> Jeg har skrevet linket i gruppen før kan ikke huske det.
>
> Mvh
> Mark

Var det hos tk-shopping.dk?
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=3edf0085%240%2413157%24edfadb0f%40dread15.news.tele.dk&rnum=1&prev=/groups%3F
q%3D%2B%2522T310%2522%2B%2B%2522999%2522%2B%2B%2522uden%26hl%3Dda%26lr%3Dlan
g_da%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26selm%3D3edf0085%25240%252413157%2524edfadb0
f%2540dread15.news.tele.dk%26rnum%3D1

Fra : soll

Dato : 04-07-03 17:19