er der virkelig ikke nogen der ved det ? (~
Fra : Brian K

Dato : 04-07-03 14:13

Hej

er der virkelig ikke nogen der ved hvordan man får de SMS der ligger på en
sony ericsson P800 over i computeren så man kan udskrive dem ?

(Telefon er tilsluttet via kabel (medfølgende dockinstation)

mvh

brian

Fra : Foxy_Lady

Dato : 04-07-03 14:58

"Brian K" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sony ericsson P800 over i computeren så man kan udskrive dem ?
>
> (Telefon er tilsluttet via kabel (medfølgende dockinstation)

Der må da være noget software du kan gøre det med?

Fra : Brian K

Dato : 04-07-03 15:08

"Foxy_Lady" <kwh@foxylady.dk> skrev i en meddelelse

> Der må da være noget software du kan gøre det med?

Hej

ja..og det er det software jeg leder efter

mvh
brian

Fra : Maze

Dato : 04-07-03 15:32

Brian K wrote:

> ja..og det er det software jeg leder efter

P800.com?

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..

Fra : Cox

Dato : 04-07-03 15:58

On Fri, 4 Jul 2003 16:07:56 +0200, Brian K wrote:

> "Foxy_Lady" <kwh@foxylady.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> ja..og det er det software jeg leder efter
>
> mvh
> brian

Ved nada om P800, men har du kigget her?

http://se-p800-software.epocware.com/PC_File_Manager.html

Fra : Brian K

Dato : 04-07-03 16:07

"Cox" <cox@get.to> skrev i en meddelelse

> Ved nada om P800, men har du kigget her?
>
> http://se-p800-software.epocware.com/PC_File_Manager.html

Hej

fedt program...men nej den kan ikke klare smser

mvh
brian

Fra : lh-jakobsen

Dato : 04-07-03 22:23

Prøv her : http://www.clubsonyericsson.com/en/software_windows.htm

Her er vist det du søger.

Hilsen fra Skagen

Fra : SWI

Dato : 05-07-03 03:25

> "Brian K" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse

Hejsa!!

Du skal bruge et program der hedder "S&W SMS Manager PC Viewer"

--
Mvh:
SWI

-----Reality? That's where the pizza delivery guy comes from!-----

Fra : Brian K

Dato : 28-07-03 23:41

"SWI" <swi@secret.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa!!
>
> Du skal bruge et program der hedder "S&W SMS Manager PC Viewer"

Hej

Der må (lige som der er til T68) være et program som IKKE skal installeres
på telefonen, men hvor man blot downloader sms erne til PCen

Mvh
brian

Fra : SWI

Dato : 29-07-03 00:11

> [...]
>
> Der må (lige som der er til T68) være et program som IKKE skal installeres
> på telefonen, men hvor man blot downloader sms erne til PCen

Men det er der ikke... ..

1. SMS Folder Manager For P800
2. S&W SMS Manager PC Viewer

Mvh
SWI

Fra : Brian K

Dato : 04-08-03 20:17

> [...]
>
> er der virkelig ikke nogen der ved hvordan man får de SMS der ligger på en
> sony ericsson P800 over i computeren så man kan udskrive dem ?

whooops, there it is:

http://my-symbian.com/uiq/applications/applications.php?fldAuto=384&faq=2

mvh
brian