Height: 100%...og dog!
Fra : Thomas Riis Hansen

Dato : 04-07-03 12:08

Hej

Jeg sidder og leger lidt med at bygge en hjemmeside op ved brug af <div>
tags i stedet for tabeller, men nu er jeg stødt på et problem. For at
illustrere princippet i det jeg vil lave, så har jeg bikset et lille
eksempel sammen, som kan ses her: www.riisen.dk/test.html

Som det nok fremgår af eksemplet, så er mit problem, at indholdet i den
højre "celle" (og den venstre for den sags skyld også) "løber ud" under den
container, som indrammer hele siden - altså det område som har den grønne
border. Det synes jeg virker lidt mystisk eftersom height er angivet til
100% i både højre celle og containeren. Problemet er det samme i alle de
browsere jeg har testet i.

Er der nogle der ved, hvad det er jeg gør galt?

/Thomas