Fejl i Suspiria
Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-07-03 10:58

Jeg har limited edition af subj.
23 minutter og 6 sekunder inde i filmen er der lige et splitsekund hvor
filmen fryser er der andre med den udgave af filmen der har oplevet det?

vh

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jens Thomsen

Dato : 04-07-03 12:06

> [...]
hvor
> filmen fryser er der andre med den udgave af filmen der har oplevet

Ja. Jeg skrev om det i et svar til dit eget spørgsmål i den anden tråd
om Suspiria?

Jeg oplever det samme på min Pioneer DV-444. Jeg har også testet dvd'en
på en Pioneer DV-535, og her fryser billedet ikke. Trykker man pause
samme sted, så står stillbilledet dog noget uroligt og flimrende i én
bestemt frame. Effekten afhænger åbenbart af afspilleren.

Søg gamle indlæg v.h.a. google fra gruppen. Sagen blev diskuteret en
smule, dengang dvd'en udkom. Der er dog ikke mig bekendt noget at gøre
ved det. AB har aldrig udtalt sig om problemet eller tilbudt en
udskiftning (i modsætning til med den engelske dvd).

MVH
Jens