jeg kan ikke bedstemme mig
Fra : icoman

Dato : 04-07-03 10:33

jeg ved ikke helt hvad jeg skal købe jeg ville gerne have en sony
ericsson T310 eller en nokia 6610 jeg synes nu at sony ericsson T310 er
lidt sejer også fordi den har tony hawks pro skater 4 spil i sig jeg
ville gerne vide hvad i synes vis i kan finde en hjemmeside hvor jeg kan
samligne dem

m.v.h icoman

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-03 11:24

Jeg ville vælge nokia 6610 pga. skærmen.. den har 4096 farver, imod
ericsson's 256.. Men hvis skærmen er ligemeget, og du mere er til spil, så
er ericsson nok bedre.. den understøtter morphun hvor nokia understøtter
java... Morphun er vist noget bedre..
Desuden er ericsson bedre til polyfoniske ringetoner, da den kører flere
stemmer samtidig (kan ikke lige huske hvor mange 16 el. 32) hvor nokia kun
har 4..
Men det er jo dig der skal have telefon, så det bør du jo selv vælge..

MVH

Kasper

Fra : Maze

Dato : 04-07-03 14:30

icoman wrote:
> [...]
> lidt sejer også fordi den har tony hawks pro skater 4 spil i sig jeg
> ville gerne vide hvad i synes vis i kan finde en hjemmeside hvor jeg kan

Hvis jeg var dig, ville jeg vente til jeg havde råd til en T610. Har
lige købt en og havde en 7210 før. 7210/6610 kan slet slet ikke måle sig
med den. De har godt nok samme skærm, Nokiaerne og SE'en, men t610 har
65000 farver i stedet og indbygget kamera, bluetooth osv..

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..

Fra : Trine K. Petersen [8~

Dato : 06-07-03 13:58

> [...]
> lidt sejer også fordi den har tony hawks pro skater 4 spil i sig jeg
> ville gerne vide hvad i synes vis i kan finde en hjemmeside hvor jeg kan

Jeg har en 6610. Men jeg har været mere end tilfreds med den. Den er flot
designet, T310 ligner, jeg ved ikke hvad...et eller andet discount, måske.

Jeg har godt nok lige solgt den til ære for køb af anden mobil (SL55). Men
jeg kan kun anbefale 6610 varmt.

Du kan samligne dem her:
http://www.esato.com/phones/index.php?phone=45&cp=75

Hilsen Trine