Hvilken film er denne sang fra (hvis nogen~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-07-03 10:39

http://www.cmt.com/av/fulllength.streaming.jhtml

videoen med LeAnn Rimes "We Can"

javascript:launchWindowsVideo('leannrimes_wecan-320x240_full.wmv') (kan
indsættes i IE6's adresse felt hos mig)

eller

javascript:launchVideo('leannrimes_wecan-320x240_full.rm') (kan indsættes i
IE6's adresse felt hos mig)

X_POST:
dk.kultur.film, dk.medier.tv

FUT:

dk.kultur.film

--
mvh/rg. Christian

Fra : Madsen

Dato : 04-07-03 12:45

> http://www.cmt.com/av/fulllength.streaming.jhtml
>
> videoen med LeAnn Rimes "We Can"

Hej

Sangen er fra filmen "Legally Blonde 2" og hele soundtracket
fra filmen kan findes i gruppen : alt.binaries.warez.uk.mp3
( eller kunne for få dage siden. det afhænger af din udbyder )

mvh MM

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-07-03 12:58

"Madsen" <Madsen@post999.tele.dk> wrote in message

> [...]
> fra filmen kan findes i gruppen : alt.binaries.warez.uk.mp3
> ( eller kunne for få dage siden. det afhænger af din udbyder )

Mange tak, hurtig respons.

--
mvh/rg. Christian

Fra : lkn

Dato : 04-07-03 13:25

On Fri, 4 Jul 2003 11:38:50 +0200, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>http://www.cmt.com/av/fulllength.streaming.jhtml
>
>videoen med LeAnn Rimes "We Can"

Grammy winning pop and country star LeAnn Rimes has recorded "We Can",
the theme song to MGM Pictures’ upcoming comedy Legally Blonde 2: Red,
White & Blonde (opening July 2), starring Reese Witherspoon.

- Klippet fra <http://www.rimestimes.com/news.shtml>

-lkn

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-07-03 13:29

"lkn" <nielsendenmark@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> the theme song to MGM Pictures' upcoming comedy Legally Blonde 2: Red,
> White & Blonde (opening July 2), starring Reese Witherspoon.

OK, så jeg kunne godt selv have fundet ud af det

--
mvh/rg. Christian

Fra : Jørn Bjerregaard

Dato : 04-07-03 14:07

Den er fra en film!
"Legally Blonde 2: Red, White & Blonde" med Reese Witherspoon i hovedrollen.
Har premiere i USA denne weekend.

Mvh.
Jørn