I var så dygtige :O)
Fra : Kim Larsen

Dato : 03-07-03 20:24

Hej igen

I var så dygtige til at finde frem til den film jeg efterlyste, kan en eller
anden så også fortælle mig hvem der har lavet musikken til den
Pinotex-reklame der kører på TV2 ?
Nu ved jeg i øvrigt ikke om jeg er OT, i så fald undskylder jeg.

Kim Larsen

Fra : ML-78

Dato : 03-07-03 20:45

> Nu ved jeg i øvrigt ikke om jeg er OT, i så fald undskylder jeg.

Hvem der har lavet musikken til en tv-reklame har ikke meget med film at gøre,
så det er du vist.

dk.medier.tv eller dk.kultur.musik kan sikkert bedre hjælpe.

ML-78

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-07-03 23:51

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
gøre,
> så det er du vist.
>
> dk.medier.tv eller dk.kultur.musik kan sikkert bedre hjælpe.

Ok, tak for hjælpen, det prøver jeg, selv om det er en reklamefilm
(Driller bare)

Kim Larsen