S: 100 stk Mmore for 250 kr
Fra : Jens Ole Pedersen / ~

Dato : 03-07-03 18:58

100 stk Mmore for 250 kr. De har en kapacitet på 700MB/80min. Den er pakket
i bulk af 100stk.

Kontakt mig på jekr@tdcadsl.dk men er på ferie til den 14 juli så kontakt
mig der efter

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-07-03 19:47

Jens Ole Pedersen / Kristoffer Pedersen wrote:

> 100 stk Mmore for 250 kr. De har en kapacitet på 700MB/80min. Den er pakket
> i bulk af 100stk.

Uha uha, bare nu Told & Skat, eller hvem der nu ellers står for
opkrævning af cd-afgifter, ikke læser med her.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-07-03 20:22

> Uha uha, bare nu Told & Skat, eller hvem der nu ellers står for
> opkrævning af cd-afgifter, ikke læser med her.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen

De kan læse det samme i andre grupper, så chancen for ar det bliver set er
stor.

Kim Larsen

Fra : Per

Dato : 04-07-03 07:53

"Jens Ole Pedersen / Kristoffer Pedersen" <jekr@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3f046e84$1$5135$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> 100 stk Mmore for 250 kr. De har en kapacitet på 700MB/80min. Den er
pakket
> i bulk af 100stk.

ehm mener du selv det er billigt eller hvad?