CV I Tyskland
Fra : Peter Christiansen

Dato : 04-07-03 04:24

Hejsa

jeg har hørt at man kan spare lidt kroner ved at handle brugt Cv i Tyskland.
Er der nogen som har erfaringer med at handle i Tyskland.
Evt en hjemmmeside.

Ferie Hilsner

Peter

Fra : Henning Keseler

Dato : 04-07-03 16:35

"Peter Christiansen" <paac@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:fc0b6733.0307031923.3cc16935@posting.google.com...
> Hejsa
>
> jeg har hørt at man kan spare lidt kroner ved at handle brugt Cv i Tyskland.
> Er der nogen som har erfaringer med at handle i Tyskland.
> Evt en hjemmmeside.

Du kan spare mange penge, se f.eks her:

http://markt.camping-cars-caravans.de/markt/

Henning

Fra : Lars Andersen

Dato : 07-07-03 22:00

Har i april hentet en brugt CV i Tyskland. Det er meget nemt - og meget
billigt.

2 gode steder at søge:

www.mobile.de - vælg Wohnwagen
www.ebay.de - og køb den på auktion - det gjorde jeg og sparede kr. 35.000 i
forhold til DK.

Der findes også forskellige former for Den Blå Avis på tysk - men her skal
man registrere sig og "købe" annoncer.

Hilsen Lars - som kører til Sydfrankrig på torsdag