Billedmappe upload
Fra : Søren

Dato : 04-07-03 09:59

På min nye hjemmeside er der i nogle mapper under images automatisk opstået
en mappe _vti_cnf, der åbenbart indeholder genveje til de billeder, der
findes i hovedmappen.

Når jeg skal uploade siden til mit Webhotel, får jeg en fejlmelding, når den
kommer til den første af disse mapper: Serverfejl: Cannot create folder:
_vti_cnf.

Det underlige er, at i andre mapper med billeder er der ikke nogen _vti_cnf
undermappe. Jeg kan konstatere, at hvor denne mappe findes, er det for de
nye billeder, som jeg har behandlet i Photoshop og derefter Gemt for Web
direkte i FrontPage image-mappen. Derimod er der ingen _vti_cnf mappe i de
tilfælde, hvor jeg har kopieret artikler med billeder direkte fra min
tidligere hjemmeside.

Jeg har derfor prøvet at slette disse nye billeder, overføre dem til en helt
anden mappe on indsætte dem igen - men straks er der også en _vti_cnf mappe.
mvh/Søren