mit ur viser 2002 hele tiden?
Fra : S Nielsen

Dato : 04-07-03 08:44

Nogen der kan hjælpe mig med at få indstillet uret korrekt det hopper selv
tilbage til 2002 ved næste opstart

Dfi infinity AD77bundkort
Det er irriterende at man skal sætte uret manuelt hvergang man skal sende et
indlæg

Gode ideer modtages hilsen SON

Fra : Johnny

Dato : 04-07-03 09:59

"S Nielsen" <surfing@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Dfi infinity AD77bundkort
> Det er irriterende at man skal sætte uret manuelt hvergang man skal sende

evt. batteriet der er fladt ?

Fra : Leony

Dato : 04-07-03 10:23

"S Nielsen" <surfing@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der kan hjælpe mig med at få indstillet uret korrekt det hopper
> selv tilbage til 2002 ved næste opstart
> Dfi infinity AD77bundkort

Har du prøvet en BIOS opdatering (hvis du ikke kører med nyeste
allerede), måske løser det problemerne.
Evt en ombytning ved forhandler.

Svjh så har K7S5A vist også haft den fejl med at glemme klokken, de blev
ombyttet. Bid dog mærke i at det ikke er ensbetydende med at du får
byttet dit board.

> Det er irriterende at man skal sætte uret manuelt hvergang man skal
> sende et indlæg

Man kan få software der kan synkronisere mod tidsservere. Det er ikke en
løsning, men en brugbar workaround på et problem som måske ikke kan
løses.
http://tucows.worldonline.dk/sync95_default.html

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : webfactor

Dato : 04-07-03 11:38

"S Nielsen" <surfing@cool.dk> wrote in message
> [...]
>
> Dfi infinity AD77bundkort
> Det er irriterende at man skal sætte uret manuelt hvergang man skal sende

Imens kan du låne dette ur.
http://www.worldtimeserver.com/atomic-clock/
Venlig Hilsen
www.webfactor.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 04-07-03 17:43

S Nielsen 's insignificant opinion was stated in:
> [...]

> selv tilbage til 2002 ved næste opstart
>
> Dfi infinity AD77bundkort
> Det er irriterende at man skal sætte uret manuelt hvergang man skal

Gør som strongbad:

http://www.homestarrunner.com/sbemail30.html

> Gode ideer modtages hilsen SON
ok den tekst have jeg ikke lige set.. :P

must-see :
http://www.homestarrunner.com/sbemail.html

Beklager OT..

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Holger

Dato : 04-07-03 22:15

Kun en forslag: HVIS der er motherboardet (og der ikke er noget at gøre ved
det), HVIS du kører Windows XP, og HVIS du har en ADSL-forbindelse, kan du
så ikke få Windows til at synkronisere uret hver gang, du starter.

Irriterende: Ja, men bedre end ingenting

v.h.