menu, pop down, dru ikke
Fra : Rune Thougaard

Dato : 03-07-03 18:31

http://www.hh-indretning.dk/menu2/menu.html

Hvorfor viker min pop down ikke så der kommer til at stå:

- TEST1
- TEST2
- TEST2

??

mvh. Rune Thougaard
--
http://www.vinperlen.dk
http://www.hh-indretning.dk

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 03-07-03 18:46

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> writes:

> http://www.hh-indretning.dk/menu2/menu.html
>
> Hvorfor viker min pop down ikke så der kommer til at stå:
>
> - TEST1
> - TEST2
> - TEST2

Det er nok bedre at spørge i .clientside, da der ser ud til at være fejl
i din javascript. Jeg kan stadig ikke se menuen i Opera 7 (de forskellige
indgange ligger oven i hinanden), men jeg kan se i min javascript-konsol
at der er fejl når man trykker på TEST:
---
Statement on line 88: Expression evaluated to null or undefined and
is not convertible to Object: oTop[i].ref["imgA" + i]
---
Udførslen stopper der.

Followup-To sat til d.e.i.w.clientside.
/L

Fra : Rune Thougaard

Dato : 03-07-03 22:02

> [...]
> indgange ligger oven i hinanden), men jeg kan se i min javascript-konsol

Den virker heller ikke i IE 6.0 men det er det jeg skal have lavet..!!

Eller hvor finder jeg noget som minder om det jeg har nu som virker..??

mvh. Rune Thougaard

Fra : Rune Thougaard

Dato : 04-07-03 11:44

clientside??

hvad er det..?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-07-03 14:00

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev :

>clientside??
>
>hvad er det..?

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.webdesign.clientside

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Rune Thougaard

Dato : 04-07-03 11:49

Jeg har lige postet min menu i dk.binaer

Jeg ville meget gerne have hjælp til at lave et menu punkt mere..!!

mvh. Rune Thougaard