Siemens M50 og problemer med java
Fra : Jacob Riis

Dato : 03-07-03 18:07

Mit GPRS virker fint, men når je skal hente Java aplikationer på nettet
siger telefonen [! Ugyldig GPRS profil]

Der er nogle indstillinger under Indstilling -> Dataudveksling -> Java
Profiler som jeg regner med skal ændes. Er der nogen der ved hvad man skal
indtaste? Der er nævnt

auto afbryd sekunder __
Proxy deaktiv ja/nej
Proxy host: ____
Proxy port: ____
Proxy Logon: ____
Proxy adg-kode: ____

--
Jacob

Fra : Jacob Riis

Dato : 03-07-03 19:38

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er nogle indstillinger under Indstilling -> Dataudveksling -> Java
> Profiler som jeg regner med skal ændes. Er der nogen der ved hvad man skal

Jeg har lige været inde på TDCs fine side med vejledninger til de
forskellige telefoner ->
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/telefonmanualer/index.jsp?ComponentID=4905&SourcePageID=5928#1

Fulgt java guiden for M50 med at skrive Nej til Deaktiver GPRS og skrive
wap under APN

Jeg prøvede så siemens websitet for at downloade et spil og fik følgende
fejlmelding = Først godkender den jeg downloadet, jeg vælger navn, den
skriver forbinder og så efter et par sekunder ! Fejl ved overførsel

--
Jacob

Fra : MJ

Dato : 03-07-03 19:57

Prøv at skriv "internet" i APN istedet for "wap"

Det virkede for mig på min C55 ;)

Mads

Fra : Jacob Riis

Dato : 03-07-03 20:04

"MJ" <lekkerland@HEYHEYhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Prøv at skriv "internet" i APN istedet for "wap"
>
> Det virkede for mig på min C55 ;)
>
> Mads

Det virker Det var da helt utroligt med al den gode hjælp man får her
i gruppen. Tusind tak

--
Jacob

Fra : MJ

Dato : 03-07-03 20:04

MJ wrote:
> Prøv at skriv "internet" i APN istedet for "wap"
>
> Det virkede for mig på min C55 ;)
>
> Mads

Altså i GRPS opsætningen i Java profilen

Indstilling -> Dataudveksling -> Java