Ringe hjem fra Spanien
Fra : Mona

Dato : 03-07-03 17:36

Har hørt at man kan købe et kort, hvor der så skulle være X antal enheder
på, hvor man så skal ringe op til et gratis nr og taste en kode, hvorefter
man så kan ringe for det pågældende beløb. Nogen som kan fortælle mere om
det?? Virker det også fra mobil i udlandet??

Mona

Fra : ps

Dato : 04-07-03 14:32

Kan købes på posthusene og i kioskerne i storbyerne.. Global-one (fra
Posthuset) er et godt kort.
Check på kortet vedr. priserne fra mobil og i udlandet.

Det vil dog være fordelagtigt hvis du får et nyt sim-kort i Spanien (dvs.
også nyt nummer) , da jeg mener at du ellers kommer til at betale din
almindlige udbyders takst fra Danmark oveni, og DET var jo ikke meningen...

Du kan også overveje en call-backservice som f.eks. www.tele-link.dk, som
vist pt. er det bedste tilbud.

Generelt er det bedst at holde sig fra mobiltelefoni fra udlandet. Det er
dyrt og og uoverskueligt. Ring hellere fra en møntboks med et kort eller
call-back service.

Peter