mest besøgt website
Fra : Dion

Dato : 03-07-03 14:03

hey findes der ikke en overordnet statistik over de mest atraktive sider på
nettet

til hvis man skulle have et Domain, så skal det jo være et folk kan finde på
at skrive i søgelinjen ik :)

på forhånd tak

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 03-07-03 14:08

Dion wrote:
> hey findes der ikke en overordnet statistik over de mest atraktive
> sider på nettet

Det gør der sikkert. jeg vil gætte på at google ligger med i toppen.

> til hvis man skulle have et Domain, så skal det jo være et folk kan
> finde på at skrive i søgelinjen ik :)

Hvad mener du?
vil du købe gooogle og så håbe at folk taster forkert?

Adressen skal da gerne have noget med sidens indhold at gøre.

for at få besøgende skal du bare have et indhold, og så lige gøre google
opmærksom på at du har en side. Så kommer dem som har interesse i siden.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-07-03 14:54

Soeren Nielsen skrev:

>Hvad mener du?
>vil du købe gooogle og så håbe at folk taster forkert?

Det er for sent, i hvert fald med et com-domæne.

Man skal op på 12 (tolv) o'er før domænet g<o'er>gle.com er
ledigt.

Gooogle.dk er dog ledigt.

--
Bertel