Password til netværk i Win XP
Fra : Sejer

Dato : 03-07-03 11:40

Hvordan sætter jeg min Win Xp op, så personer på netærket skal have
password og brugernavn for at kunne komme ind på min computer.

Fra : jens

Dato : 03-07-03 11:56

"Sejer" <msej@ostenfeld.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan sætter jeg min Win Xp op, så personer på netærket skal have
> password og brugernavn for at kunne komme ind på min computer.

Disabler gæstekontoen.

Så spørges der om navn og pass for at komme på, kun de som kender admin og
admin pass, eller en konto med pass kommer ind.

Mvh Jens

Fra : Martin Schultz

Dato : 03-07-03 13:56

"jens" <mkg@jellingnet.dk> writes:

> Disabler gæstekontoen.

Og sætte password på de rasterende konti.

Martin

--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider
til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : jens

Dato : 03-07-03 13:58

"Martin Schultz" <di020172@NO.SPAM.diku.dk> skrev i en meddelelse

> Og sætte password på de rasterende konti.

Det kommer hulme an på hvad de resterende er for nogen da.
Administrator og bruger konto ja, men ikke andre.

Mvh jens

Fra : BB

Dato : 04-07-03 08:03

> Og sætte password på de rasterende konti.
>
> Martin
>
> --
> Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider
> til ADSL og opsætning af CISCO router.

Gæstekontoen er nomalt deaktiveret fra start.

HUSK. Den eller de brugere du har oprettet ved installation, har ikke
password på kontoen og de er også oprettet som computeradministrator.

VH
Brian Bjerg
København

*Remove NOSPAM in my mail address for personal mail.*
Norton AntiVirus is sending my email.

Fra : Holger

Dato : 03-07-03 13:53

Bemærk, at der er forskel på, hvordan dette kan håndteres i XP Pro og XP
Home!