SE T310 og IPAQ!
Fra : Bo Larsen

Dato : 03-07-03 09:59

Jeg har et underligt problem.
- Når jeg vil beame en aftale fra min Ipaq til min T310, så kommer teksten
til at stå to gange lige efter hinanden i kalenderen.

Nogen der har samme problem, og evt. véd hvordan det løses?

--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen
Systemadministrator
Flyvevåbnets Officersskole

Fra : Johnny

Dato : 03-07-03 11:35

Bo Larsen wrote:
> [...]
> til at stå to gange lige efter hinanden i kalenderen.
>
> Nogen der har samme problem, og evt. véd hvordan det løses?

Jeg har lige beamet en aftale fra min Ipaq 3630 over i kalenderen - det
virker fint... ingen problemer.

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!

Fra : Bo Larsen

Dato : 03-07-03 13:41

Johnny wrote:
> Jeg har lige beamet en aftale fra min Ipaq 3630 over i kalenderen -
> det virker fint... ingen problemer.

Det er sg. underligt!