Er det ikke billigere end telmore ???
Fra : lars

Dato : 03-07-03 07:46

Så vidt jeg kan se så er Familiemodul
fra tdc da billigere end telmore.. eller er jeg helt galt på den ??

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/priser/abonnementer/familiemodul/index.
jsp

Abonnementspris Pr. måned 10,00 kr
Samtalepris pr. min. - indland Døgnet rundt 0,75 øre

hilsen lars

Fra : KGB

Dato : 03-07-03 07:57

"lars" <xxx@xx.xx> skrev i en meddelelse
> Så vidt jeg kan se så er Familiemodul
> fra tdc da billigere end telmore.. eller er jeg helt galt på den ??

Nej, du er ikke helt gal på den. Der er mange abonementer der er billigere
end Telmore, alt afh af forbrug. Telmore adskiller sig ved gennemsigtighed,
og kundevenlighed. Men er man en prisbevidst forbruger og kender sit
forbrug, så kan man sagtens* finde abbonementer der vil være billigere.

* ikke alle - naturligvis.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-07-03 22:53

KGB skrev Torsdag den 3. juli 2003 08:57 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Men er man en prisbevidst forbruger og kender sit
> forbrug, så kan man sagtens* finde abbonementer der vil være
> billigere.

Ja, ved stort forbrug, så er Sonofon's Variant billiger end telmore, og
enda også billiger end Sonfon's Kvantum, der ellers skulle være til
storforbrugerne,,,

Ivar Madsen

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 03-07-03 23:16

On Thu, 03 Jul 2003 23:53:28 +0200, Ivar Madsen <news-@milli.dk> wrote:

>Ja, ved stort forbrug, så er Sonofon's Variant billiger end telmore, og
>enda også billiger end Sonfon's Kvantum, der ellers skulle være til
>storforbrugerne,,,

Og Orange Match er endum billigere end Sonofon's Variant ved endnu
større/ stor forbrug
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 03-07-03 08:21

lars wrote:
> Så vidt jeg kan se så er Familiemodul
> fra tdc da billigere end telmore.. eller er jeg helt galt på den ??

Jeg tror du er galt på den. Som jeg forstår det er Familiemodul ikke et
selvstændigt abonnement men et tillægsabonnement, hvor man samler et antal
(minimum 2) af husstandens abonnementer.
Den billige pris på 75 øre/minut gælder mellem de abonnementer, der er
samlet i Familiemodulet. Der betales fortsat almindelig takst for andre
opkald og ligeledes betales almindelig abonnementsafgift for de enkelte
abonnementer. Opkrævningen bliver dog samlet på een regning for alle
abonnementerne.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : *Gavtyven*

Dato : 03-07-03 08:36

".. eller er jeg helt galt på den ??

> [...]
> opkald og ligeledes betales almindelig abonnementsafgift for de enkelte
> abonnementer. Opkrævningen bliver dog samlet på een regning for alle

Lige mine ord

Klip fra TDM:

Hvad er Familiemodulet?
Familiemodulet er et nyt tilbud, hvor familiens medlemmer kan ringe til
hinanden for kun 75 øre/min. - hele døgnet.

I får den ekstra billige familiepris ved at oprette Familiemodulet på jeres
TDC Mobil abonnementer: Mobilbonus, Mobiltalk eller Mixit. Der kan være fra
2-5 personer med i Familiemodulet, hvor alle mobilabonnementer samles hos én
person.

Familiemodulet har også den fordel at det hele samles på én regning. Så for
fremtiden bliver det også lettere at holde styr på mobilforbruget.
Familiemodulet er gratis at oprette og koster kun 10 kr. om måneden i
abonnement.

Fra : lars

Dato : 03-07-03 11:23

"*Gavtyven*" <trads@FJERNget2net.dk> skrev i en meddelelse