Det var ligegodt satans!! :-)
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 03-07-03 06:27

Hej Hej!

Jeg har været tilmeldt lige siden starten af GPRS-perioden hos telmore, dvs
lidt over 2 døgn. Efter at have læst Steffens post længere nede, prøvede jeg
tricket med tilmelding til MMS. Vupti, mindre end et minut efter, har jeg
GPRS up 'n running! Det var lige godt grouv!!!

Jeg har været oppe hele natten, men nu får jeg da slet ikke tid til at
sove... zz

Morten Holberg Nielsen

we're rotten fruit
we're damaged goods
what the hell
we got nothing to lose

Fra : L@rs

Dato : 03-07-03 09:50

Har også været på lig siden dag 1.

Måske er det mig, men jeg kan ikke rigtig se det fede i GPRS (endnu)

- Hvis det er for at WAPé - Så kan man da godt leve uden GPRS.
- Er det så fedt med MMS-beskeder ??? Man kan jo kun sende et lille billede

Måske er det mig der ikke har set lyset endnu.... Måske jeg kan få nogle
ideer af jer ???

Lars

Fra : Hien Quoc Do

Dato : 03-07-03 10:20

"L@rs" <l_kryger@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
billede

> Måske er det mig der ikke har set lyset endnu.... Måske jeg kan få nogle

Hvis du har en bærbar der understøtter IR kan du komme på nettet. Det er en
af de store muligheder med GPRS.

--
Mvh,
Hien

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-07-03 11:09

"L@rs" <l_kryger@worldonline.dk> wrote in

> - Hvis det er for at WAPé - Så kan man da godt leve uden GPRS.

Ja det er jo lige før det er billigere med normal minuttakst...

Derudover er det altså meget meget begrænset hvad der er af brugbart
indhold på wap nettet...

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Fra : Bo Dudek

Dato : 03-07-03 11:47

[...]

....personligt kan jeg godt se det smarte i at kunne tjekke min mail og
sende mails hvorend jeg befinder mig, og det kan man vel ikke uden
wap/gprs?

derudover kan jeg godt lidt 'find-vej' featuren på tdc's wapside, hvor
man har noget a la krak's ruteplan..

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Karina[6000]

Dato : 03-07-03 22:02

> derudover kan jeg godt lidt 'find-vej' featuren på tdc's wapside, hvor
> man har noget a la krak's ruteplan..

Du kan skam oxo bruge krak på wap :)

mvh

Karina