"Suspiria"
Fra : Kenneth Flatau

Dato : 03-07-03 02:44

Nogen der ved hvor jeg kan købe den film, evt. også privat?

Fra : Morbid Angel

Dato : 03-07-03 07:42

On Thu, 3 Jul 2003 03:44:01 +0200, "Kenneth Flatau"
<flatau@jubiimail.dk> wrote:

>Nogen der ved hvor jeg kan købe den film, evt. også privat?

http://www.absurd-online.dk/

Husk at købe Special Edition udgaven som er uncut.

mvh

MA

/// Min DVD Samling so far.......
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel ///

Fra : N/A

Dato : 03-07-03 07:51

Fra : Jan Andersen

Dato : 03-07-03 07:51

On Thu, 3 Jul 2003 08:33:49 +0200, "Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk>
wrote:

>UK R2 2 disk-dvd. Samme overførsel som den amerikanske udgave, men med
>andre extras:
>
>http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=10494
>
>Alle udgaver har både det engelske og det italienske lydspor (begge er
>lige originale). Der er ikke undertekster på nogle af dem.

Det var vist også oppe og vende for noget tid siden Jens.
Anchor Bays har "kun" engelsk lydspor (Dolby surr. 2.0, DD-EX &
DTS-ES)
Selvom dvdoo påstår noget andet.

--
Jan

Remove 'FOS' from email address.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 03-07-03 08:07

"Jan Andersen" <FOSjkla@FOSstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det var vist også oppe og vende for noget tid siden Jens.
> Anchor Bays har "kun" engelsk lydspor (Dolby surr. 2.0, DD-EX &
> DTS-ES)
> Selvom dvdoo påstår noget andet.

Ah. Okay. Jeg "står korrigeret" så.

Der var også noget med, at et enkelt oplag af den engelske var
fejlbehæftet. Det skal man lige være opmærksom på (søg evt. nærmere på
dahf.dk). Anchor Bay bytter dog gerne for de uheldige.

--
Jens Thomsen

"Taste is directly proportional to experience"

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-07-03 07:12

> Der var også noget med, at et enkelt oplag af den engelske var
> fejlbehæftet. Det skal man lige være opmærksom på (søg evt. nærmere på
> dahf.dk). Anchor Bay bytter dog gerne for de uheldige.

jeg har den og der er en fejl i filmen... hvordan kan jeg få den byttet?...
den var sgu dyr, men fejlen er der

sniper_Nolight

Fra : ML-78

Dato : 03-07-03 15:23

> R1 3-disk Limited Edition, inkl. soundtrack. Den burde være udgået
> forlængst, men Future Entertainment påstår stadigt at kunne skaffe den:

Der skulle ikke være noget problem med at skaffe den. Laserdisken har den også
på lager. Desuden angiver Amazon den til at være tilgængelig endnu, og de plejer
at være helt up to date med den slags.

ML-78

Fra : Jens Thomsen

Dato : 04-07-03 07:29

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
den også
> på lager. Desuden angiver Amazon den til at være tilgængelig endnu, og

Ja. Absolut, men det overrasker mig alligevel en smule. AB's "Limited
Editions" plejer jo netop at være begrænsede (modsat så mange andres),
og jeg kan huske, at der var knald på ved udgivelsen, og den ene
forretning efter den anden måtte melde totalt udsolgt. Oh well, ud af et
oplag på 60.000 (+ 15.000 ekstra i Canada) kan der selvfølgeligt sagtens
være en pæn bunke tilbage. Jeg synes bare ikke, at jeg har set den til
salg længe.

MVH
Jens

Fra : ML-78

Dato : 04-07-03 19:14

> [...]
> og jeg kan huske, at der var knald på ved udgivelsen, og den ene
> forretning efter den anden måtte melde totalt udsolgt.

Hvornår udkom den egentlig? Laserdisken og Amazon angiver forskellige
udgivelsesdatoer (ca. 1 års mellemrum). En af dem må være forkert, eller mon
Amazons dato angiver datoen for et genoptryk?

ML-78

Fra : Jens Thomsen

Dato : 04-07-03 20:29

> Hvornår udkom den egentlig? Laserdisken og Amazon angiver forskellige
> udgivelsesdatoer (ca. 1 års mellemrum). En af dem må være forkert,
eller mon
> Amazons dato angiver datoen for et genoptryk?

Jeg gravede lige lidt. DVDFile annoncerede oprindeligt 11/9-2001 (!) som
udgivelsesdato. Jeg vil tro, at den har holdt rimeligt godt
(sandsynligvis med de sædvanlige forskelle mellem USA og Canada). Jeg
har en bestillingsnota liggende fra den 4. september 2001 og en despatch
confirmation fra den 9. september.

MVH
Jens