Kan hemmeligt nr. vises?
Fra : Kate

Dato : 31-03-01 23:54

Hej

Jeg har for lidt tid siden, bestilt et mobil abonnement hos WOL, og i den
forbindelse bestilte jeg nummeret som hemmeligt.

Det jeg gerne vil spørge om er:

Hvis nu jeg undtagelsesvist vil vise mit nr., eks. til nogle i familien
eller lign., kan dette så lade sig gøre, ligesom man kan hvis man ikke har
hemmeligt nr. (altså, hvor man kan vælge at skjule sit nummer med bestemt
kode, eller blot via mobilens indstillinger).

Men, er der en mulighed for den omvendte funktion, dvs. at vise sit
_hemmelige_ nummer.... jeg er ikke helt sikker, eftersom nummeret jo er
registreret som hemmeligt hos selskabet, men det ville være rart at vide, om
det kan lade sig gøre den ene vej, når det kan lade sig gøre den anden?

K. hilsen

Kate

please remove REMOVETHIS in my reply address, in case of personal answer

Fra : Kenneth

Dato : 01-04-01 13:17

Prøv at spørge din udbyder.

Kenneth

Fra : Henrik Hansen

Dato : 01-04-01 15:08

> [...]
>hemmeligt nr. (altså, hvor man kan vælge at skjule sit nummer med bestemt
>kode, eller blot via mobilens indstillinger).
[...]

Jeg mener at man kan vise nummeret ved at taste *31# foran
telefonnummeret. Ligesom du kan skjule nummeret ved at taste #31# før
nummeret...

--
Henrik
http://home1.stofanet.dk/sequel/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-04-01 18:40

Kate skrev:

>Men, er der en mulighed for den omvendte funktion, dvs. at vise sit
>_hemmelige_ nummer.

Prøv at taste *31*. Det virker med fastnetstelefoner.

Hvis man har hemmeligt nummer, så vises nummeret.
Har man IKKE hemmeligt nummer, så vises nummeret ikke.
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : Erik Einum

Dato : 01-04-01 22:14

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev

> Prøv at taste *31*. Det virker med fastnetstelefoner.
>
> Hvis man har hemmeligt nummer, så vises nummeret.
> Har man IKKE hemmeligt nummer, så vises nummeret ikke.

Man kan skjule nummeret sitt via en meny i tlf selv om man ikke har skjult
nr.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-04-01 22:23

Erik Einum skrev:

>Man kan skjule nummeret sitt via en meny i tlf selv om man ikke har skjult
>nr.

Korrekt, men jeg skrev hvordan fremgangsmåden var på
fastnetstelefoner, og jeg mener man kan gøre det samme med
mobiltelefoner.

Desuden kan man ikke vise sit nummer via en menu, hvis man har
hemmeligt nummer.

Fra : Erik Einum

Dato : 01-04-01 22:26

> Korrekt, men jeg skrev hvordan fremgangsmåden var på
> fastnetstelefoner, og jeg mener man kan gøre det samme med
> mobiltelefoner.

Godt mulig.

> Desuden kan man ikke vise sit nummer via en menu, hvis man har
> hemmeligt nummer.

Sant nok, men det har jeg aldri sagt heller!

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Kate

Dato : 06-04-01 22:46

Hej igen,

jeg vil bare lige sige tusind tak for alle svar - og fandt ud af, at man
skulle anmode specielt om muligheden hos selskabet for at få nummeret vist.

Problemet er bare, at nu kan jeg ikke skjule det igen ;) Men, man kan jo
heller ikke få det hele

Hugs,

Kate

Fra : jan steen sørensen

Dato : 08-04-01 08:10

Kate skrev i meddelelsen ...
> [...]
>
>Problemet er bare, at nu kan jeg ikke skjule det igen ;) Men, man kan jo

Hvis du vil SKJULE nummer er det blot at taste: #31#xxxxxxxx (de 8 x'er er
det nummer du ringer til)
Jan