Datakabel til S55
Fra : Timusius

Dato : 02-07-03 21:28

Hejsa

Er der nogen der har fundet et sted (i danmark) hvor man kan få fat i et
data kabel til Siemens S55?

Det skal kunne bruges til at indlæse den firmvare som Siemens har til at
ligge på deres side.
Hvis nogen har prøvet at opdatere kunne jeg også godt tænke mig at høre lidt
om hvordan det gik.

Mvh
Timusius

Fra : Dennis Enøe

Dato : 03-07-03 00:20

"Timusius" <timusius_N_O___S_P_A_M_@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ligge på deres side.
> Hvis nogen har prøvet at opdatere kunne jeg også godt tænke mig at høre

Med det her kabel
http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Datakabler%20Siemens&id=61
gik det helt nemt tog 10min

Dennis

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-07-03 17:56

Hej

"Timusius" <timusius_N_O___S_P_A_M_@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen der har fundet et sted (i danmark) hvor man kan få fat i et
>data kabel til Siemens S55?

Ja, du kan købe et originalt Siemens datakabel, både til RS232 porten,
og til USB port, hos Vicshop på denne url: www.vicshop.dk

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Timusius

Dato : 04-07-03 10:19

> Ja, du kan købe et originalt Siemens datakabel, både til RS232 porten,
> og til USB port, hos Vicshop på denne url: www.vicshop.dk

Tak skal I have.
Nu har jeg bestilt kablet hos mobilkabler. De havde godt nok en noget
suspekt betalings metode for dankort, men i det mindste virkede siden. Det
gjorde vicshop nemlig ikke...

Mvh
Timusius