Computeren larmer - hjælp
Fra : Nuser

Dato : 02-07-03 19:14

Min computer larmer - jeg har to blæsere - en strømforsyning og blæseren til
cpu- en (athlon 2000+). Jeg har nu hørt på den larm - og nu gidder jeg ikke
mere.
På arbejde har jeg en compaq og den larmer overhoved ikke !!

Kan I give mig nogle ideer til en meget stille cpu-blæser og ditto
strømforsyning (meget stille og meget billig??)

mvh

Nuser

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-03 19:56

"Nuser" <helgeboe28@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> cpu- en (athlon 2000+). Jeg har nu hørt på den larm - og nu gidder jeg

Ok!

> På arbejde har jeg en compaq og den larmer overhoved ikke !!

Det var da godt!

> Kan I give mig nogle ideer til en meget stille cpu-blæser og ditto
> strømforsyning (meget stille og meget billig??)

Denne gruppe handler om bundkort (akkurat som navnet siger).

Jeg vil foreslå dig at kigge en tur forbi gruppen
news://dk.edb.hardware.stoej Det er i denne gruppe at folk med speciel
interesse i computerrelateret støj færdes.Ved at læse de seneste par
måneders indlæg igennem tror jeg at du får svar på dine spørgsmål. Skulle
der være detaljer som du ikke mener at have fået svar på så kan du
efterfølgende selv stille disse spørgsmål.

Hvis du en anden gang skulle komme i tvivl om hvor du med bedst resultat
poster dine spørgsmål så kig evt på http://www.usenet.dk/ Her finder du svar
på hvordan man bedst anvender nyhedsgrupperne eller usenet som de også
kaldes.

Mvh
Claus

Fra : John Bodilsen

Dato : 02-07-03 21:58

CPU køler : Thermaltake TR2-M3 119,00 kr 21 db
Strømforsyning : Q-Tec 350 W 295 kr Lownoise (det passeer efter min mening)
Begge dele kan købes hos www.midtdata.dk

John