Info: "bedste campingplads sjælland"
Fra : lillebror

Dato : 02-07-03 16:13

Hej
Vi har i år været på 2.pladser på sjælland.
Begge 3 *.
Hvide Svaner / Boeslunde.
Umiddelbart er Hv.Svaner den bedste for os, idet vi har 2 drenge på 10+12
år.
Boeslunde er fin for familier med mindre børn.

Nu kommer vores spørgsmål?
Hvilken plads på sjælland er den bedste ud fra nedenstående kriterier.
1) God beliggenhed nær skov - badevand - by. (nær = 0-2 km.)
2) Gode sanitære forhold + køkken faciliteter.
3) Gode faciliteter for børn over 10 år. dvs boldspil, aktiviteter, gerne
indendørs faciliteter.
4) Opvarmet svimmingpool gerne med vippe-rutchebane. (helst større end
"badekar")
Der må meget gerne være mulighed for at GÅ på restaurent - cafeteria ved/på
pladsen.

De Hvide Svaner opfylder fsv alle kriterier,. Men vi ville gerne se noget
andet.

Lad os høre nogle forslag...
Gerne med link...

Fra : Harry

Dato : 02-07-03 23:56

"lillebror" <denwer@tdcadsl.dk> wrote in message news:<3f02f7d1$0$13235$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> pladsen.
>
> De Hvide Svaner opfylder fsv alle kriterier,. Men vi ville gerne se noget

Hej lillebror.
Feddet har det hele, bortset fra det med svømmepølen. Men hvad skal de
dog med den når der ligger 3 km fineste sandstrand foran hele pladsen.
www.feddetcamping.dk . Mit barnebarn nægter på det bestemteste at tage
andre steder hen.

Albuen ved Nakskov er måske også et godt bud. Her er masser af natur
og en svømmepøl, gode legemuligheder udendørs, men har ikke indendørs
legeland og restaurant. Strand 100 m.

Sanddobberne ved Sejerøbugten er indtaget af mange børnefamilier. Jeg
var der der fornylig og for 9.gang. Masser af natur og børnevenlig
superstrand. Her kan børn under 12 år være gratis med ved medlemskab
af DCU.

FDM´s Tangloppen har restaurant i gå-afstand, ligger dejlig på en ø i
Køge Bugt Strandpark og der 1 km til fineste strand. Vi kan bedst lide
pladsen udenfor højsæsonen, når der ikke er så mange gennemrejsende
turister. Det er lidt småt med legemuligheder og pøl er som andre
strandpladser et ukendt begreb.

Håber du kan bruge det til noget. Harry

Fra : lillebror

Dato : 03-07-03 17:45

Hej Harry
Tak for svar!
Pudsigt, vi havde faktisk Albuen som en mulighed...

Hilsen
Lillebror

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 04-07-03 02:13

Hejsa...

Det var da dejligt at høre, at en af vores lokalpladser på Vestlolland
bliver anbefalet
men det er jo ikke Sjælland, nå pyt, I skal være velkommen alligevel...

Nej, jeg sad faktisk og ville anbefale en plads på Falster, så det kan jeg
godt gøre nu
hvor det lyder som om i er parate til at køre lidt efter det

I pinsen lå vi på; Campinggården Ulslev Strand.... Det er lækker
campingplads
synes vi, og den havde osse det meste af det i ønskede..

I kan læse mere her www.dk-camp.dk/ulslev

Mvh.
God ferie!

Martin

lillebror <denwer@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f045f08$0$13160$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 07-07-03 12:30

"lillebror" <denwer@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "badekar")
> Der må meget gerne være mulighed for at GÅ på restaurent - cafeteria

Vi har ikke prøvet så meget - og det får vi nok heller ikke lov til.

Vores unger er helt skudt i tidligere nævnte Feddet - bla. den herlige
junglesti, som vil passe jeres drenge godt. Store hoppepuder, tramboliner,
indendørs leg (inkl. PC), dyr etc.

De færreste savner vist svømmepølen.

Det sanitære har jeg ikke set bedre! For vores drenge (noget mindre end
jeres) fik "bilvask" pludseligt en helt ny betydning - de kan sidde i små
biler og blive badet

God ferie!

mvh
Finn, Roskilde

PS: Vi voksne er skam også glade for Feddet; der er mange turmuligheder, men
svært at få ungerne væk fra herlighederne på pladsen

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 07-07-03 22:33

> PS: Vi voksne er skam også glade for Feddet; der er mange turmuligheder,
men
> svært at få ungerne væk fra herlighederne på pladsen

Det lyder rigtig godt, vi har reserveret plads i uge 33+34 og kender det kun
fra en enkelt brochure, så det er rart at høre andres mening om stedet.

Venlig hilsen
Bente Jørgensen