CellSpacing i TABLE
Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 02-07-03 14:03

Hvordan sætter man parametren CellSpacing (<TABLE CellSpacing="123">) vha.
CSS?

På forhånd tak!

Mvh. Bjarke

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 02-07-03 14:15

"Bjarke Walling Petersen" <bwp.news.fjern-dette@bwp.dk> writes:

> Hvordan sætter man parametren CellSpacing (<TABLE CellSpacing="123">) vha.
> CSS?

border-collapse:separate;
border-spacing:123px;

<URL:http://www.w3.org/TR/CSS2/tables.html#borders>

/L

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 02-07-03 15:29

Lasse Reichstein Nielsen skrev:

vha.

> border-collapse:separate;
> border-spacing:123px;
>
> <URL:http://www.w3.org/TR/CSS2/tables.html#borders>

Tak for svaret, men jeg kan desværre ikke få det til at virke. Jeg bruger
Microsoft Internet Explorer 6.0. Kan det være grunden?
Der er enkelte ting som opfører sig underligt (f.eks. kan jeg ikke få
%-angivelser i CSS til at virke rigtigt) efter jeg har indsat doctype til
HTML 4.01 Transitional. Men jeg har prøvet at fjerne doctype-angivelsen og
ovenstående virker stadig ikke, så det er nok ikke der fejlen ligger.

Mvh. Bjarke

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-07-03 15:33

"Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@hotpop.com> skrev

> border-collapse:separate;
> border-spacing:123px;

MSIE forstår ikke border-spacing

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 02-07-03 16:46

Erik Ginnerskov skrev:
> "Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@hotpop.com> skrev

> MSIE forstår ikke border-spacing

Ok. Det er så også i orden (men MS burde fikse det!). Jeg klarer mig.

Mvh. Bjarke