Hvem kan lige sende mig en MMS ???
Fra : *Gavtyven*

Dato : 02-07-03 13:33

Hej
For lige at teste min opsætninger mangler jeg lige at få tjekket min MMS.

Er der en der kan sende mig en ???

På forhånd tak !!

Ps: Jeg skriver lige her når jeg har modtaget en.

Fra : Claus Nielsen

Dato : 02-07-03 13:57

Hej Gavtyven

Jeg har netop afsent en MMS til dig. Den fungerer samtidig som en test
for min opsætning, så sig endelig til når/hvis du modtager "En lille
test MMS" med et vedhæftet billede af en sandstrand med palmer

Mvh Claus

PS: Husk at fjerne bogus. fra min mail-adresse, hvis du besvarer pr.
mail.

On Wed, 2 Jul 2003 14:32:51 +0200, "*Gavtyven*" >Hej

Fra : *Gavtyven*

Dato : 02-07-03 14:01

Det var hurtig ) Takker

Men: den skriver desværre _ Net eller Konfirkmations fejl ????

Fra : Claus Nielsen

Dato : 02-07-03 14:05

Det passede lige med, at jeg læste news
Men det lyder jo lidt mystisk. Jeg fik bare meddelelsen "Meddelelsen
er accepteret" eller var det "Meddelelsen er blevet godkendt". Men at
jeg sender den, er nok desværre ikke en garanti for, at du modtager
den.

Så er det lige med hvor den er gal....

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 02-07-03 14:03

"*Gavtyven*" <trads@FJERNget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er der en der kan sende mig en ???

Jeps - har lige sendt en hvor jeg undskylder at jeg ikke kan vedhæfte et
billede - skriv lige om du modtager! :)

/ Jonas

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 02-07-03 14:46

"*Gavtyven*" <trads@FJERNget2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der en der kan sende mig en ???

> På forhånd tak !!
>

> Ps: Jeg skriver lige her når jeg har modtaget en.

Jeg har lige sendt en med en lækker tøs på.. *GG*

Fra : Søren C

Dato : 02-07-03 15:17

> [...]
> Hej
> For lige at teste min opsætninger mangler jeg lige at få tjekket min MMS.

prøv at sende en til dig selv...
Virker udemærket som test.

Venligst

Fra : *gavtyven*

Dato : 02-07-03 15:30

Hej

MANGE TAK til alle de venlige News Læsere...
Nu virker det !!

Det var mine fede fingre der have trykket forkert i indstillingerne.. ;-(

Tak for hjælpen til alle!!!