Skærme
Fijala 3554
Defekt cga skærm
Fra : Per Boll Jørgensen

Dato : 02-07-03 12:56

Jeg har en Comodore 1402 CGA skærm som er defekt - den sidder på en CNC
maskine og derfor har jeg brug for at erstatte den med enten en VGA
skærm med en omsætter CGA til VGA - kan man overhovdet få det?? - eller
også købe en ny cga skærm - kan man det?? eller måske erstatte
skærmkortet i pc'en en Comodore pc 20.

Håber en eller anden er kreativ med en løsning..

Per

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 02-07-03 20:05

Per Boll Jørgensen wrote:
> Håber en eller anden er kreativ med en løsning..

Køb en "ny" CGA skærm i den blå avis, eller i markedsgruppen.

Mvh

Bruno

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 02-07-03 20:07

iddqdATworldonline.dk wrote:

> Køb en "ny" CGA skærm i den blå avis, eller i markedsgruppen.

Måske du kan bruge denne her:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2738727376&category=162

Mvh

Bruno

Fra : Lars Arup

Dato : 03-07-03 03:17

Jeg har en god CGA skærm stående og har prøvet at maile til dig men du vil
åbenbart ikke modtage min mail.
MVH Lars Arup

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 03-07-03 19:17

Lars Arup wrote:
> Jeg har en god CGA skærm stående og har prøvet at maile til dig men du vil
> åbenbart ikke modtage min mail.

????

Altså hvis du prøver at maile mig, så mailer du til den forkerte.

Mvh

Bruno

Fra : Lars Arup

Dato : 04-07-03 00:49

> ????
>
> Altså hvis du prøver at maile mig, så mailer du til den forkerte.
>
> Mvh
>
> Bruno

Sorry, det er mig der ikke er så skrap til det der EDB
MVH Lars

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-07-03 08:42

Lars Arup (lars.arup@tdcadsl.dk) skrev følgende:
> "iddqdATworldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Sorry, det er mig der ikke er så skrap til det der EDB

Mail til: B O L L @ I M A G E . D K ..... Det er ham der
mangler en skærm.

--
Martin Petersen