Hvilken AT kommando til Diva for at få 128~
Fra : Per Olsen

Dato : 31-03-01 23:06

Hej NG

Hvilken AT kommando skal man skrive for at få sit Eicon Diva modem til at
koble op med 128K?

Og hvis det kun skal være 64K?

Og med Bundling on demand?

- jeg har forsøgt at finde ud af det på eicon's hjemmeside, men har ikke
kunnet få det til at virke, det kan vel ikke passe at man skal brueg det
config prog for at vælge det - man må vel kunne lave to opkaldsprofielr en
med 128K og en med 64K

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Per Olsen
M.C.S.E.
\!/
(@ @)
----------------------------oOO-(_)-OOo----------------------------
Home E-mail: PerOlsen@edb.dk ICQ: 9713205
-> I haven't lost my mind - I have backed it up on tape somewhere........<-

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 01-04-01 00:53

"Per Olsen" <perolsen@edb.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken AT kommando skal man skrive for at få sit Eicon Diva modem til at
> koble op med 128K?

Læs her: http://home.worldonline.dk/~prk/diva/index.htm

mvh
Henning