Fyld til marvben
Fra : Therese

Dato : 02-07-03 11:42

Hej NG

Er der nogen herinde, der har nogle opskrifter på hvad man kan fylde i
marvben ud over leverpostej.
Inde på http://www.hunde-info.dk/kager.shtml står der, man kan lave en dej
og fylde i, men den dej jeg lavede blev så hård i ovnen at den flækkede
marvbenene og i øvrigt ikke er til at få ud igen.
Jeg indrømmer, jeg ikke er en mester i et køkken , så det ville være
dejligt med nogle gode "idiotsikre" opskrifter.

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 02-07-03 12:13

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> wrote in message
> [...]
være
> dejligt med nogle gode "idiotsikre" opskrifter.

Hej Therese

Jeg bruger selvfølgelig leverpostej, men også peanutbutter eller smøreost er
sikre hit. Jeg fylder dem så ikke helt, men smører det bare på indersiden,
så han skal slikke det ud.
Derudover dåsehundemad, som så fryses (eller opblødt tørfoder). Du kan også
blande tørfoderet op med f.eks. leverpostej og så fylde det i. Kiks, der kan
sættes i klemme indeni er også gode..... Brug din fantasi

Ellers er der flere gode ideer her (godt nok beregnet til at fylde inden i
en kong, men altså...)
http://www.kongcompany.com/how2use.html

-Trine
(Hvis du vil, kan vi godt lave noget træning i næste uge.....)

Fra : Jernladyen

Dato : 02-07-03 21:20

"Trine Dyrgaard" skrev d. 02-07-03 12:13 dette indlæg :
> [...]
> sættes i klemme indeni er også gode..... Brug din fantasi
>
> Ellers er der flere gode ideer her (godt nok beregnet til at fylde

Mon man kan blande opløst tørfoder og lidt leverpostej, putte det i
benet og så bage det, til det hele er tørt?? Så vil hundene have mere
arbejde ved at få det gnavet ud igen, og derved længere nydelse.
Hilsen Jette

http://www.kandu.dk/

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 03-07-03 21:49

Hej Therese

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen herinde, der har nogle opskrifter på hvad man kan fylde i
> marvben

Jeg tager nogen gange et stykke rugbrød og krummer det helt vildt i en skål,
og tilsætter smøreost. Blander de to ting rigtig godt sammen, og lægger det
ind i benet. Nogen gange lægger jeg det i fyseren før han får det, men lige
så tit får han det også bare når når jeg har lavet det færdigt. Uha det er
et hit her i huset

Knus Bolette