Unlock af 3310?
Fra : Anders&Birgitte

Dato : 02-07-03 08:07

Har købt en 3310 u/simkort, men den siger simkort ikke accepteret, når jeg
smækker mit Sonofon-kort i.
Hvordan (eller hvorhenne billigst, jeg bor på Nørrebro) får jeg den låst op,
den er vel simlåst, ikke? Har Imei-nummeret, det ville den godt gi' mig.

Mvh Anders

Fra : Steffen Jensen

Dato : 02-07-03 08:23

du kan unlucke den gratis her...
http://www.gratisunlock.dk

Fra : AB

Dato : 02-07-03 08:29

"Steffen Jensen" <mouseman_16@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> du kan unlucke den gratis her...
> http://www.gratisunlock.dk

Det er kun fra Nokia 3510 og op. Ellers tak.

/Anders

Fra : Th Frydensberg

Dato : 02-07-03 08:32
Fra : AB

Dato : 02-07-03 09:05

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Anders&Birgitte wrote:
> http://www.dkunlock.dk/visprofil.asp?visid=28

Ja, så langt kom jeg osse. Kan man ud fra Imei-nummeret finde ud af, hvem
operatøren er? Jeg ved nemlig ikke, hvem den er låst til.

Undskyld navnerodet, men anders&birgitte er nu ændret til AB

VH Anders

Fra : Steffen Jensen

Dato : 02-07-03 09:41

nej
men du kan vel bare starte med de mest brugte udbydere :s

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-07-03 10:24

Steffen Jensen skrev:

>nej

Det er nu ikke helt korrekt.

Du er velkommen til at skrive nummeret (evt. på mail), så skal jeg se
om jeg kan finde ud af det til dig (det er dog ikke med garanti).
Enten får du operatøren at vide, eller også får du at vide, at "det
ved jeg ikke".

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-07-03 14:27

Anders, din telefon er låst til Orange - men det er da en 3310er,
ikke?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : AB

Dato : 04-07-03 14:47

> Anders, din telefon er låst til Orange - men det er da en 3310er,
> ikke?
`
Hatten af!

jo, det er en 3310? men jeg tror ikke jeg holder på den ret længe, har
fundet en der mangler en låst Nokia ; )

Mvh Anders

Fra : Fedt Mule

Dato : 06-07-03 14:14

On Wed, 2 Jul 2003 10:05:17 +0200, "AB"
> [...]
>operatøren er? Jeg ved nemlig ikke, hvem den er låst til.
>
>Undskyld navnerodet, men anders&birgitte er nu ændret til AB

Nej det ved man som regel ikke, hvis man stjæler en telefon...

Fra : AB

Dato : 06-07-03 18:03

"Fedt Mule" <Fedtmule@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> On Wed, 2 Jul 2003 10:05:17 +0200, "AB"
> Nej det ved man som regel ikke, hvis man stjæler en telefon...

Eller hvis man som jeg, bare har købt katten i sækken. Men det lyder da som
om du selv kender en del til at stjæle telefoner?

Tænk dig lige om, inden du beskylder folk for en forbrydelse, dit fjols -
det er nemlig i sig selv en forbrydelse, der kaldes injurier.

/Anders

Fra : Fedt Mule

Dato : 06-07-03 20:03

On Sun, 6 Jul 2003 19:02:35 +0200, "AB"
> [...]

>Tænk dig lige om, inden du beskylder folk for en forbrydelse, dit fjols -
>det er nemlig i sig selv en forbrydelse, der kaldes injurier.

Nej det kender jeg ikke noget til. Har fået stjålet min egen telefon
et par gange og er sgu efterhånden træt af det! Sorry, hvis jeg
"trådte" dig over tæerne!

Fra : AB

Dato : 06-07-03 20:55

> On Sun, 6 Jul 2003 19:02:35 +0200, "AB"
> Nej det kender jeg ikke noget til. Har fået stjålet min egen telefon
> et par gange og er sgu efterhånden træt af det! Sorry, hvis jeg
> "trådte" dig over tæerne!

ok så. fik bare en mindre "prop" over dit indlæg ; )

har iøvrigt købt min fon i dk.marked.privat.telefon.mobil, men fik
naturligvis ikke spurgt om den var låst og har ikke hørt fra manden siden.
Har osse tjekket imeinummer hos TDC - de bliver nemlig blacklistet, hvis den
er stjålet (så det kan man altid tjekke, hvis man er usikker).

/Anders