Javaspil til mobilos
Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 02-07-03 07:14

Til de "nye" GPRS brugere hos Telmore (og alle i andre).

Wap eventuelt forbi min server - http://trix.dyndns.dk:8081/Games.wml -
Her finder i masser af spil! (Bemærk, husk porten, 8081!)

Dette er ikke ment som nogen form for reklame, men blot et venligt hint
og mulighed for at få lidt nye spil på mobilos. Alt er selvfølgelig
gratis :D

\Mandal

Fra : Andersen

Dato : 02-07-03 10:09

"Brian Fisker [8900]" <Fisker@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Dette er ikke ment som nogen form for reklame, men blot et venligt hint
> og mulighed for at få lidt nye spil på mobilos. Alt er selvfølgelig

Kæmpefint du gider, men når man som jeg bruger www.eaid.dk til
at uploade med, så kommer uploaderen og ber' om en *.JAR fil for
at kunne uploade spillet. Kan du forklare hvordan jeg ellers får spillet
uploadet til min fon, eller har du også *.JAR filerne?

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 02-07-03 10:17

Andersen wrote:
> [...]
> at kunne uploade spillet. Kan du forklare hvordan jeg ellers får
> spillet uploadet til min fon, eller har du også *.JAR filerne?

Til de spil, jeg har liggende, har jeg både en *.JAR og en *.JAD fil.

*.JAr filen indeholder den compilerede kode, der udgør spillet, mens
*.JAD filen blot er en beskrivelse af programmet, som telefonen anvender
til genkendelse og identificering af programmet/spillet.

\Mandal

Fra : Andersen

Dato : 02-07-03 10:25

> [...]
> *.JAD filen blot er en beskrivelse af programmet, som telefonen anvender
> til genkendelse og identificering af programmet/spillet.

Ja OK. Problemet var at jeg blot åbnede din *.WML fil og cuttede
og pastede. Deri står der ingen *.JAD filoplysninger, men ved selv
at ændre det sidste bogstav i det cuttede så fik jeg fat i *.JAD .
Det lige det med kreativ tænkning så tidligt på dagen

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 02-07-03 10:42

Andersen wrote:
> [...]
> at ændre det sidste bogstav i det cuttede så fik jeg fat i *.JAD .
> Det lige det med kreativ tænkning så tidligt på dagen

Ahh, ok :D - pointen var jo, at man skulle mobilos, og direkte
installere spillene ;)

\Mandal

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 02-07-03 10:45

Brian Fisker [8900] wrote:
> Ahh, ok :D - pointen var jo, at man skulle mobilos, og direkte
> installere spillene ;)

....at man skulle *bruge* mobilos... skulle der stå :D

\Mandal

Fra : Michael Holm

Dato : 02-07-03 15:19

Fedt, hvordan skriver man et stort G på en 3510i?

--M

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-07-03 16:11

> Wap eventuelt forbi min server -
> http://trix.dyndns.dk:8081/Games.wml - Her finder i masser af
> spil! (Bemærk, husk porten, 8081!)

Du glemte lige at et par af spillene har en 404 fejl - og nå ja, det
er Nokia only...

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 02-07-03 16:56

Henrik Stidsen wrote:
> Du glemte lige at et par af spillene har en 404 fejl - og nå ja, det
> er Nokia only...

Hmm, var ikke klar over, at der var fejl :( - men har nu også bare
"banket" siden op til denne lejlighed :D

Derudover var jeg ikke klar over, at SE og Siemens ikke formår at
anvende standard JAR/JAD filer. Nogle, der har en guide til, hvordan
disse filer skal håndteres for at kunne blive brugt med Siemens og SE?

\Mandal

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-07-03 17:06

> [...]
> at anvende standard JAR/JAD filer. Nogle, der har en guide til,
> hvordan disse filer skal håndteres for at kunne blive brugt med

Siemens benytter også standard JAR/JAD filer, alligevel siger min C55
at der er fejl i dem på din side.

Fra : tyi

Dato : 03-07-03 14:29

Hvad kan man have gjort galt når man får "Ukendt svar" ?
Jeg har prøvet med både stort og lille "G".
Hvilket program skal man bruge for selv at lave WAP sider?
Jeg har en masse Java spil på min PC som jeg så kunne
ligge ud på en hjemmeside.