telmore spv instillinger
Fra : Steffen Jensen

Dato : 02-07-03 06:00

jeg har efter hånden prøvet alle de indstilinger jeg har kunne finde på
nettet for at få min spv til at gå på gprs via telmore... jeg får "opkaldet
kunne ikke placeres" hvergang jeg prøver at kalde op...
hvad kan det være?

Fra : Ras

Dato : 02-07-03 12:22

er der et G øverst på skærmen?? hvis ikke, så er du ikke tilmeldt GPRS
endnu. (så vidt jeg har forstået).
hvis du allerede er tilmeldt så prøv at slukke SPV'en og tænde igen.
(Telmore siger der kan gå 24 timer før
de har tilmeldt dig)

Min virker med disse indstillinger.

Program // Indstillinger // Dataforbindelser // Menu // Rediger forbindelse
// GPRS-forbindelser // Internet GPRS

Tilslutter : internettet
Adgangspunkt : internet
Burgernavn :
Adgangskode :
primær DNS : 0.0.0.0
Sekundær DNS : 0.0.0.0
IP adresse :

og

Program // Internet Explorer // Menu // Indstillinger // Forbindelser

Vælg Netværk : internettet

Mvh.
Rasmus