P800 E-mail Hjælp
Fra : SWI

Dato : 02-07-03 01:43

Hejsa Alle!!

Er der nogle der kan hjælpe, jeg kan ikke få E-mail til at virke på min SE
P800

Abon: Telmore
E-mail konto: Cybercity

Har lige tilmeldt mig Gprs og det virker fint... ..

På forhånd tak..

--
Mvh:
SWI

-----Reality? That's where the pizza delivery guy comes from!-----

Fra : KGB

Dato : 02-07-03 12:45

"SWI" <swi@secret.dk> skrev i en meddelelse

> Abon: Telmore
> E-mail konto: Cybercity

Hvad er problemet ?

> Har lige tilmeldt mig Gprs og det virker fint... ..

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : SWI

Dato : 02-07-03 21:53

"KGB" <kgbnsa@hotmail.com> wrote in message

> Hvad er problemet ?
>

> --
> Regards, yours truly madly
>
> (-: KGB
> http://goshin-jitsu.dk
> CALM UNDER PRESSURE

Jeg kan ikke få den til at connete, jeg har prøvet at lede efter en
opsætnings-guide el. ligende , og har prøvet flere
forskellige foreslag her fra gruppen, men har ikke set nogle indslag ang.
Telmore og Cybercity... ..

Fra : KGB

Dato : 03-07-03 00:01

> Jeg kan ikke få den til at connete,

Til hvad, via hvad.

Hvis du vil have hjælp, skal du komme med uddybende forklaringer på hvad du
prøver på, hvad du gør, og hvad du får af fejlmeddelelser. For det er ikke
nok info (for mig) når du kun fortæller mig at den ikke forbinde.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : H3nrik V!

Dato : 03-07-03 10:22

In news:bdvgmu$d6p$1@news.cybercity.dk,
SWI <swi@secret.dk> typed:

> [...]
> opsætnings-guide el. ligende , og har prøvet flere
> forskellige foreslag her fra gruppen, men har ikke set nogle indslag

Mon ikke mit svar til Mikael (som jeg i øvrigt selv har læst her i gruppen)
også er fyldestgørende for dig? Here goes:

Du skal lave en ekstra GPRS konto (via TDC's hjemmeside) hvor du ændrer
APN-adresse til internet (med små bogstaver) dén skal du bruge til mail - og
den uændrede fra TDC til WAP...!

--
/H3nrik V!

There is no overclocking. Only undervolting - and inferior cooling...
About dual channel DDR: http://www.overclockers.com/tips00157/

Fra : SWI

Dato : 05-07-03 03:36

"H3nrik V!" <vernerboDETHERERINDSATFORAT@UNDGÅSPAMhotmail.com> wrote in
message news:be0shp$dia$1@sunsite.dk...

> [...]
>

> --
> /H3nrik V!
>
> There is no overclocking. Only undervolting - and inferior cooling...

Tak, jeg må jo bare blive ved med prøve og så følge med her i gruppen....