Suverænt GPRS/WAP-link (til jer Telmore-br~
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 02-07-03 00:07

Faldt lige over

www.polyphonicringtonez.com/wap/index.php

alt er gratis!

(tjah, jeg kan vel godt hænde at være OT - men her glæder jeg nok nogen med
det.)

// Troels

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 02-07-03 01:11

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> alt er gratis!
>
> (tjah, jeg kan vel godt hænde at være OT - men her glæder jeg nok nogen

Najs side der! Men jeg har problemer med min 7250, hvis du vælger fx. POP
ringetoner, eller Dance/trance. Der kommer en mælding om, at filen er for
stor til indlæsning.

Nogle forslag til et udbedre?

--
Mvh Thomas Buus
GSXR 250

Fra : nielsandersen

Dato : 02-07-03 01:30

"Thomas Buus Andersen" skrev d. 02-07-03 01:11 dette indlæg :

> [...]
> GSXR 250
> t-buus@SLETget2net.dk
>
> man kan istedet vælge "FIND POLYTONE VIA ID" og så finde id nummeret
via sin computer - det virker!

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-07-03 01:52

"nielsandersen" <nielsandersen.news@kandu.dk> wrote in

> [...]

Man kan også bare bruge Opera - den kan wap browse.

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-07-03 02:18

Henrik Stidsen <idontwantnospam@hs235.dk> wrote in

> Man kan også bare bruge Opera - den kan wap browse.

Men tilsyneladene ikke på denne side - de har vist opsat et filter af
en slags...

Fra : Rander

Dato : 02-07-03 09:16

Wed, 2 Jul 2003 01:17:48 +0000 (UTC) brugte Henrik Stidsen 15 linier på at
fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

WinWap æder den uden problemer...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

At holde sig orienteret om, hvad der sker i verden, ved at læse aviser er som at prøve
at finde ud af, hvad klokken er, udelukkende ved at betragte minutviseren. (Ben Hecht)

Fra : Karina[6000]

Dato : 02-07-03 13:02

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Faldt lige over
>
> www.polyphonicringtonez.com/wap/index.php

Hvordan går man ind på den adresse? Når jeg trykker "gå til adresse" og
indtaster ovenstående link, siger den bare "ukendt svar"... hvad gør man?

mvh

Karina

Fra : *Gavtyven*

Dato : 02-07-03 13:21

Nu ved jeg ikke hvilken tlf du har ?? ( min er en Siemens S55)
Der går jeg ind under Internet - Bogmærke og derinde indtaster :

Fra : Karina[6000]

Dato : 02-07-03 13:31

"*Gavtyven*" <trads@FJERNget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Nu ved jeg ikke hvilken tlf du har ?? ( min er en Siemens S55)
> Der går jeg ind under Internet - Bogmærke og derinde indtaster :
> www.polyphonicringtonez.com/wap/index.php

Jeg har en Nokia 6100--- tjenester > gå til adresse > indtaster linket

Og så siger den ukendt svar