ECS K7s5a rev nr ????
Fra : Albert Petersen

Dato : 01-07-03 23:35

Er der ikke en der lige kan fortælle mig hvor jeg finder ud af hvad boardet
hedder ud over k7s5a det må have et rev nr et eller andet sted. men jeg kan
altså ikke finde det.
Det haster lidt fordi bæstet ligger på køkkenbordet.
Hilsen Albert

Fra : Villy Jensen

Dato : 02-07-03 07:46

> [...]
boardet
> hedder ud over k7s5a det må have et rev nr et eller andet sted. men jeg

Jeg mener at det står med små bogstaver i silketryk ved bagkanten af
printpladen nær CD-IN på mit K7S5A - et eller andet sted OVER PCI-stikkene
på billede:

http://www.hkautomation.dk/showproduct.php?backurl=productgroups.php%3Fid%3D153&id=6

Mit er Rev.3.1, og manualen er Version.3.1a