target="_top"
Fra : Lasse Jensen

Dato : 01-07-03 23:12

Hej derude...

Hvis jeg har en <meta http-equiv="refresh" content="
5;URL=http://www.lassejensen.1go.dk">

Hvordan for jeg så tilføjet/indført target="_top" i den?

På forhånd tak

Med venlig hilsen Lasse Jensen...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-07-03 23:59

Lasse Jensen <lassejensen1@ofir.dk> skrev :

>Hvis jeg har en <meta http-equiv="refresh" content="
>5;URL=http://www.lassejensen.1go.dk">
>
>Hvordan for jeg så tilføjet/indført target="_top" i den?

Kan du ikke, så skal du bruge noget timeout og windowopen, der
åbner en popup og så hører det hjemme i clientsidegruppen.

Men en dårlig ide, mange bruger popupstoppere i dag og de vil
ikke få siden at se.
--
Knud

Fra : Lasse Jensen

Dato : 02-07-03 10:40

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> åbner en popup og så hører det hjemme i clientsidegruppen.
>
> Men en dårlig ide, mange bruger popupstoppere i dag og de vil

Det er jo lidt noget lort! (Undskyld sproget). Hvis du kigger på
www.dvdoo.subnet.dk, kan du se at den nye side åbner i den ene
frame, og sol's topmenu forbliver stadig. Det er den jeg gerne
ville slippe af med.

Fra : pepss

Dato : 02-07-03 10:47

"Lasse Jensen" skrev

> [...]
> www.dvdoo.subnet.dk, kan du se at den nye side åbner i den ene
> frame, og sol's topmenu forbliver stadig. Det er den jeg gerne

jeg havde samme problem og det blev bare til et link til den nye side man
kunne trykke på (det er jo kun i en overgangs periode)

--
pepss
den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Lasse Jensen

Dato : 02-07-03 12:32

pepss wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> jeg havde samme problem og det blev bare til et link til den nye side man
> kunne trykke på (det er jo kun i en overgangs periode)

Hej Pepss.

Jeg har også bare lavet et link nu, det er meget nemmere. Et link, vil altid
virke. Men det at blive sendt videre automatisk, virker bare lidt smartere.
Nå, men pyt.

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 02-07-03 01:06

> Hvis jeg har en <meta http-equiv="refresh" content="
> 5;URL=http://www.lassejensen.1go.dk">
>
> Hvordan for jeg så tilføjet/indført target="_top" i den?

Hvad med at indsætte følgende på din index-side.

Du kan evt. også finde nogle javascripts, som kan gøre det.
--
Ryan

Fra : Lasse Jensen

Dato : 02-07-03 10:43

Ryan Kristensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Hvad med at indsætte følgende på din index-side.
>
> Du kan evt. også finde nogle javascripts, som kan gøre det.

Desværre! Det virker ikke.

Fra : H. P. Holm

Dato : 02-07-03 11:48

Lasse Jensen skrev:

> Desværre! Det virker ikke.

Hvad så med den gode gamle

--
Hans

Fra : Lasse Jensen

Dato : 02-07-03 12:34

H. P. Holm wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Hvad så med den gode gamle

Desværre. Det virker heller ikke