Telmore GPRS og T65
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-07-03 20:28

ved godt at GPRS er omtalt meget her i det seneste døgn

Men jeg kan sku ikke få lortet til at virke på min Ericsson T-65

Da jeg tilmeldte mig i morges, kom der opsætnings SMS og telefonen viste at
der var GPRS dækning... Men når jeg så prøver at logge ind på WAP, så sker
der ikke en dyt, ud over at telefonen afbryder efter ca. 30 sekunder. Hvis
jeg selv afbryder, skriver den hvor langt tid dataoopkaldet har været, og at
der er overført og hentet 0 byte...

Jeg har så prøvet flere gange at få tilsendt TDC´s opsætning, både med WAP
og GPRS. Men det virker ikke...

her siden omkring kl. 13, har der så ikke været nogen GPRS dækning.. Når jeg
prøver siger den bare med det sammen at det mislykkedes.

Er der noget specielt der skal sættes op, eller kan det tænkes min telefon
er defekt?

Fra : Søren Blom

Dato : 02-07-03 00:01

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev

> Er der noget specielt der skal sættes op, eller kan det tænkes min telefon
> er defekt?

Prøv at kontakt Telmores´kundeservices, jeg havde samme problem med min
P800, der gik jeg også død i opsætningerne, men da jeg så ringede til
Telmore for at klage min nød, så sendte de derfra en sms og så rullet det.
Tvivler meget på at det er din telefon der er noget galt med.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Dennis Enøe

Dato : 02-07-03 00:54

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> Jeg har så prøvet flere gange at få tilsendt TDC´s opsætning, både med WAP
> og GPRS. Men det virker ikke...

Prøv at gøre det manuelt som det står på tdcmobil.dk under manualen
for din fon, der er fejl i flere af Telmore opsætningerne.

Dennis