F1 Challange 99-02
Fra : Oskar

Dato : 01-07-03 20:36

Hej.

Har ovenstående spil, og der er sådan set godt nok, god lyd, styre
fint, bremser godt, MEN de tider jeg køre er ikke særligt gode, og det
er ikke det første F1 spil jeg har. Har været med siden Grand Prix 2 i
1996. Den enste hjælp jeg bruger er tracktion kontrol, som i det
virkelige liv :)

Hvordan får man den fucking bil til at køre bedre??
Nogen der kan hjælpe med tips eller opsætninger?

M.v.h.
fra en med svedige hænder af at klamre sig til rattet!!

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 01-07-03 21:39

Kig forbi os på Simracing.dk
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=58