nu skal du ikke brokke dig....
jeg syntes man får utrolig meget for pengene hos telmore, og jeg er 110%
tilfreds...
jeg vidste ikke meget om mobiltelefoni, men jeg har da fået et godt indblik
i det, ved at læse om det på telmore's hjælpe sider...
hvis i har nogle problemer, kan i jo bare ringe til dem... det kan ikke være
rigtigt i skal skrive en enkelt besked herinde, og så fordi at en travl man
som Frank (som nok lige som mange andre har sommerferie nu) ikke svare...
ring til Telmore eller læs hjælp på deres side i stedet for...
respect til Telmore ^^
"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote in message
news:7oiahv8bb6t7co3jti7vq93i340k3d085h@4ax.com...
> On Wed, 02 Jul 2003 01:26:51 +0200, "Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam
> Frabedes]@tnfs.dk> wrote:
>
> >On Wed, 2 Jul 2003 00:52:24 +0200, "Peter"
> ><peter_usenet5@hotmail-fjern.com> wrote:
> >
> >>"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i
> >>news:ig34gvof04iuc93lr4ja7gah0hm81t89pi@4ax.com...
> >>
> >>> Dvs at man skal tilmelde sig inden 15 Juli for at få gratis GRPS,
> >>> det er da lidt fusket siden at de første 3 måneder så kun er
> >>> gratis for nogle
> >>
> >>Hvori består det "fuskede"? Eller har du bare en urealistisk drøm
> >>om planøkonomi, socialisme eller Robin Hood?
> >>
> >>Er det ikke ret normalt - endda også på markeder hvor priserne
> >>falder over tid - at sælgeren ved at anføre en tidsfrist motiverer
> >>køberne til at reagere hurtigt? Hvad skulle der være galt i det?
> >
> >At jeg fx godt kunne tænke mig muligheden for benytte GRPS gratis men
> >endnu ikke har fået mit simkort.
> >
> >Men det jeg finder "fusket" er at de lover 3 måneder gratis men at hvis
> >man ikke opretter sig inden fir 14 dage at så skal man betale.
>
> Utroligt at Frank fra telmore ikke har været herinde og bekendgøre
> omTelmore faktisk har haft lysttilat hjælpe os nye kunder. Men det siger
> måske mere om Telmore end så meget andet.
> --
> Mvh
> Flemming Jacobsen
> (Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)