USB Wireless lan Netkort
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 01-07-03 16:36

Hej

Er der nogen af jer, som har haft erfaring med et USB Wireless Lan netkort ?

Michael

Fra : Knut

Dato : 01-07-03 17:20

"Michael Vilhelmsen" <Mivi@Hunderupnet.dk> skrev i melding
> Hej
>
> Er der nogen af jer, som har haft erfaring med et USB Wireless Lan netkort
?

> Michael

Hei...

Jeg bruker SMC sine kort...både USB og PCMCIA......funker meget godt....

Knut

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 01-07-03 17:51

hvilket mærke er det ?

Michael

Fra : EH-Fniller

Dato : 01-07-03 18:01

Michael Vilhelmsen wrote:
> hvilket mærke er det ?
>
> Michael
>

> "Knut" <paraviking_portabel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> netkort

Det skrev han faktisk

google er din ven.
Og vis man er doven... www.smc.com

--
For korrekt citat teknik, kik på nedenstående link:

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 01-07-03 19:06

ja, det første man bliver blind på er øjnene......

Michael

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 02-07-03 13:11

"Michael Vilhelmsen" <Mivi@Hunderupnet.dk> skrev:
Tue, 1 Jul 2003 17:36:15 +0200 i dk.edb.netvaerk

>Er der nogen af jer, som har haft erfaring med et USB Wireless Lan net...
Jeg bruger to stk. Belkin USB Wireless adapter.
Den følger 802.11 standarden på 11 Mbit/s, er meget nem at sætte op og
kører stabilt og tilfredstillende.
Rækkevidden inden døre, gennem tre murvægge, er kort, højst 15m.

Erik