IR Pen til PC (I disse GPRS tider)
Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 01-07-03 15:49

Hejsa!

Vil lige høre om hvor det var man kunne købe en IR Pen på nettet til 199,-
så jeg kan få min computer online med mobilen?? Kan ikke huske adressen, og
jeg gider ikke give så mange penge for Sandberg's *GG*

På forhånd tak!

hilsen
Jonas

Fra : Erik Graversen

Dato : 01-07-03 19:14

"Jonas M. Nielsen" <dream@on.com> skrev i en meddelelse news:3f019f52$0$13157$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> så jeg kan få min computer online med mobilen?? Kan ikke huske adressen, og
> jeg gider ikke give så mange penge for Sandberg's *GG*

MSI Bluetooth Transciving modul MS-6968. Se:

http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=32200

Jeg ved dog ikke om den virker! Jeg søger lige som dig efter en billig
løsning til min t310.

Håber der er andre der kan sige noget mere om det.

Mvh..............

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 02-07-03 11:11

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> MSI Bluetooth Transciving modul MS-6968. Se:
>
> http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=32200

Det er IKKE sådan en! Det skal være en lille pen til IR forbindelse -
please help!

/ Jonas

Fra : Nielsen

Dato : 15-07-03 21:20

> "Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er IKKE sådan en! Det skal være en lille pen til IR forbindelse -
> please help!

www.cellshoppen.dk de har lige fået en omgang hjem.

Mvh
Simon