Nokia 7110
Fra : CeeCee

Dato : 01-07-03 15:33

Jeg har lige købt den gamle 7110´er - er der nogen der ved op jeg skal
opgradere softwaren. Den er spritny ud af kassen (og nej jeg kan ikke oplyse
software endnu, da jeg ikke har fået den)

Det var mere om der var nogen der kendte til kendte "bugs",
must-have-software - eller andet.

CeeCee

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 01-07-03 15:36

"CeeCee" <kamisu@hothotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige købt den gamle 7110´er

Må man spøre hvorfor du har købt en så gammel telefon?

/ Jonas

Fra : CeeCee

Dato : 01-07-03 21:17

Fordi jeg ikke har stort med penge at kaste efter mobilselskaberne i tvunget
abb..... (sagde manden der lige er blevet fyret efter 4 års tro
tjeneste)....

Og så synes jeg faktisk den er fed - den kan det jeg bruger en mobiltelefon
til. Har ikke brug for kamera, mp3 eller andet gejl. Jeg skal tale, bruge
kalender og en enkelt sms i ny og næ - og dér gør den vist tricket meget
godt.

CeeCee

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 01-07-03 21:30

> Fordi jeg ikke har stort med penge at kaste efter mobilselskaberne i
tvunget
> abb..... (sagde manden der lige er blevet fyret efter 4 års tro
> tjeneste)....

Det er jo en ærlig sag

> Og så synes jeg faktisk den er fed

Af en ældre telefon vil jeg give dig ret! Den er helt ok af sin alder

> Har ikke brug for kamera, mp3 eller andet gejl. Jeg skal tale, bruge
> kalender og en enkelt sms i ny og næ - og dér gør den vist tricket meget
> godt.

Jah - der er ingen grund til andet der... Ville også bare høre grunden :)
Ingen kritik

/ Jonas

Fra : Thomas²°°³

Dato : 01-07-03 16:36

"CeeCee" <kamisu@hothotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det var mere om der var nogen der kendte til kendte "bugs",
> must-have-software - eller andet.

Den havde nogle bugs i forb. med wap, hvor den frøs - den eneste løsning var
at hive batteriet af og starte igen. Det blev vist udbedret ved en
opdatering.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam