Bandnavn
Fra : Ronja Røver

Dato : 31-03-01 21:11

Jeg søger et bandnavn, de hedder noget i retning af Tityo,, jeg er ikke sikker på stavemåden, men de har lavet et fedt nummer som er i rotation på P3 for tiden, dog uden at fremgå af deres håbløst opdaterede playlists. Nummeret hedder "Come Along".

Ronja

Fra : peet_dk

Dato : 31-03-01 22:16

http://www.cdon.com/DK/main.phtml?prod_id=106406

--
peet_dk was here.....
ICQ# 71309759 www.icq.com

Fra : Ronja Røver

Dato : 01-04-01 21:43

"peet_dk" <peet_dk@nospam.dk> wrote in message news:9a5hd4$11m9$1@news.cybercity.dk...
> http://www.cdon.com/DK/main.phtml?prod_id=106406

That's it..Tak for det!!

Ronja

Fra : nikolaj borg

Dato : 01-04-01 01:17

"Ronja Røver" <remove-cafe@paradis.dk> wrote in message
> P3 for tiden, dog uden at fremgå af deres håbløst opdaterede playlists.
Nummeret hedder "Come Along".

Ja, en uge ad gangen er alt for sjældent

/Nikolaj
- der igen-igen er på vej i seng - bemærk det sene tidspunkt