SMS via GPRS
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 01-07-03 14:16

Hej

Et hurtigt spørgsmål:

Er det muligt at sende SMS via GPRS hos Telmore? I så fald vil der jo være
gratis SMS frem til september...

Morten Holberg Nielsen

but when you put your arms around me
ill be looking over your shoulder
for something new

Fra : Oros

Dato : 01-07-03 14:18

Morten Holberg Nielsen wrote:
> Hej
>
> Et hurtigt spørgsmål:
>
> Er det muligt at sende SMS via GPRS hos Telmore? I så fald vil der jo
> være gratis SMS frem til september...

Hvis du læser FAQ'en på telmore vil du se at det kan man _ikke_ helt dumme
er de vel heller ikke. At man så måske kan kringle det på en anden måde med
wap, icq osv er en anden snak.

mvh
Rasmus Jensen, Ishøj

Fra : KGB

Dato : 01-07-03 14:30

"Oros" <dkaduglemme@idinedroemme.sut> skrev i en meddelelse

> [...]
> er de vel heller ikke. At man så måske kan kringle det på en anden måde

Jeg læste engang her i gruppen om en der havde udviklet et java-prog. der
kan sende sms'er via icq, eller noget i den stil.

--
(-: KGB
Der lige har bestilt T610

http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Bjarne Knudsen

Dato : 01-07-03 14:47

"KGB" <kgbnsa@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Jeg læste engang her i gruppen om en der havde udviklet et java-prog. der
> kan sende sms'er via icq, eller noget i den stil.

Der var udviklet et gratis Java program.
ICQ er dog ikke så tilfreds med det program, da det bruger deres netværk.
Derfor kan man ikke bruge programmet mere.( suk suk )
Hvis i var interesseret i det kan der læses mere om det på

http://sms-send.net

Der kommer nok en ny version af det, som bruger et andet netværk..

Venlig hilsen
Bjarne

Fra : Lars K. Nielsen [670~

Dato : 01-07-03 18:46

Kan godt være jeg spørger dumt...eller....

Men på min Nokia 6610 kan jeg under indstillingerne for SMS vælge:
Brug GPRS = Ja eller Nej

Har dog ikke prøvet om det virker, MEN lyder da som om muligheden
foreligger - hvis de kære TeleDanmark folk (...hov,
undskyld....semi-TeleDanmark folk....nej nej nej...jeg mener Telmore
folk...) har tænkt på dette....?!

- Lars

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-07-03 18:50

Lars K. Nielsen [6700] skrev:

>Men på min Nokia 6610 kan jeg under indstillingerne for SMS vælge:
>Brug GPRS = Ja eller Nej

Ja.

> [...]
>foreligger - hvis de kære TeleDanmark folk (...hov,
>undskyld....semi-TeleDanmark folk....nej nej nej...jeg mener Telmore

Du kan sikkert godt sende SMSerne via GPRS i stedet for den
almindelige forbindelse - men beskederne sendes stadig gennem
besked-centralen, og du bliver derfor stadig faktureret for dem.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : HSK2840

Dato : 02-07-03 21:34

> [...]
> er de vel heller ikke. At man så måske kan kringle det på en anden måde

Altså jeg har lige sat min telefon til at sende SMS via GPRS, og det kan
godt lade sig gøre (Telmore). Om det koster noget eller ej, ved jeg ikke -
men den sender godtnok en besked hurtigere end før!

/Henrik

Fra : Søren C

Dato : 01-07-03 14:23

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@DELETEofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Et hurtigt spørgsmål:
>
> Er det muligt at sende SMS via GPRS hos Telmore? I så fald vil der jo være
> gratis SMS frem til september...

Sms bliver vidst stadig kørt via et andet system selv om det er via gprs, så
du skal nok ikke regne med
det bliver gratis...

Venligst