GPRS Pinkode ? (Telmore)
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-07-03 12:31

Hej

Hm,, hvad mon det lige er for en Pinkode man skal indtaste på sin
telefon for at få adgang via GPRS ? - Jeg benytter igen form for
pinkoder på min telefon, og tilmelding, opsætning m.m. er klaret uden
problemer.

ved MMS tilmeldingen kom en sms med en 5 cifret kode, som jeg så har
prøvet med, men uden resultat...

Telefonen er en Siemens S55. Nogen hint ?

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 01-07-03 12:33

Hej Ole!

Ole Rasmussen wrote:
> [...]
> prøvet med, men uden resultat...
>
> Telefonen er en Siemens S55. Nogen hint ?

1234?

--
Rainer Schöbe (Germany)
using o2 (Germany) GPRS

Fra : Dennis Enøe

Dato : 01-07-03 13:08

"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> wrote in message
> Telefonen er en Siemens S55. Nogen hint ?

Yeps

1234 hvis det er fordi du har brugt atumatisk opsætning
fra TDC hjemmeside, ellers tryk "læg på"

Sætter du det manuelt op som TDC skriver i deres manual
slipper du for den pinkode.

Dennis

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-07-03 13:28

Hej

"Dennis Enøe" <bluesy@spam.tiscali.dk> wrote:

>1234 hvis det er fordi du har brugt atumatisk opsætning
>fra TDC hjemmeside, ellers tryk "læg på"
>Sætter du det manuelt op som TDC skriver i deres manual
>slipper du for den pinkode.

Jamen det var jo lige den formel der skulle til Tak for det ! også
til Rainer.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : HSK2840

Dato : 01-07-03 16:13

Det virker ad helvedes til, Telmores tilmeldingsprocedure.

Fra : Mads Stetter

Dato : 01-07-03 16:33

HSK2840 wrote:
> Det virker ad helvedes til, Telmores tilmeldingsprocedure.

Det funker bare!

YES

MVH Mads Stetter (MMS-klar)

Fra : Dennis Enøe

Dato : 01-07-03 16:49

"HSK2840" <hskFJERNDETTE@OGDETTE2840.dk> wrote in message
> Det virker ad helvedes til, Telmores tilmeldingsprocedure.

Det virker her, men mon ikke det kan skyldes de mange tilmeldinger?

Dennis