Internet via gprs hos Telmore
Fra : Christer \(6710\)

Dato : 01-07-03 11:51

Hej alle

Er der nogle af jer der har leget/fået internet via gprs til at virke f.eks.
med en laptop ?

Hvis ja, så høre jeg gerne lidt om hvordan ? - Jeg har en N6610

__________________________________________________________________ Christer
Holte ICQ#: 66688752 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Hien Quoc Do

Dato : 01-07-03 12:03

"Christer (6710)" <nospam@christerholte.dk> wrote in message
> [...]
f.eks.
> med en laptop ?
>
> Hvis ja, så høre jeg gerne lidt om hvordan ? - Jeg har en N6610

Jeg lytter lige med her :) Står i samme probemstilling... dog har jeg kun en
N6510.

Fra : Peter

Dato : 01-07-03 13:40

> [...]

f.eks.
> med en laptop ?
>
> Hvis ja, så høre jeg gerne lidt om hvordan ? - Jeg har en N6610

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/selvbetjening/opsaetning_til_mobilen/gp
rs_opsaetning/nokia/index.jsp

se lidt nede på siden under "Opsætning af PC (Windows) til GPRS".

Jeg ved ikke om det virker, men fortæl mig om det gør :)

mvh
Peter

Fra : Christer \(6710\)

Dato : 01-07-03 21:53

Det virker bare !!!

Tak skal du have

Mvh

Christer

Fra : Michael

Dato : 02-07-03 21:10

"Christer (6710)" <nospam@christerholte.dk> skrev i en meddelelse
> Det virker bare !!!
>
> Tak skal du have
>
> Mvh
>
> Christer

Hva skriver i ved brugernavn og password?? For jeg får bare at vide porten
ikke kan åbnes??
Sidder med XP pro og en nokia 6510 hvor almindelig data adgang virker fint
borset lige fra gprs på den bærbare, håber i kan hjælpe?

Fra : Thomas

Dato : 01-07-03 13:47

> [...]
> Hej alle
>
> Er der nogle af jer der har leget/fået internet via gprs til at virke

Jeg har en SE - T610 som jo har indbygget mailklient. Jeg kan sagtens hente
mails ved et alm gsm datakald, men ikke via GRPS ?? Den kan ikke finde
serveren. WAP via GRPS og MMS virker upåklageligt ???

Thomas

Fra : KGB

Dato : 01-07-03 17:24

"Thomas" <thomas.autzen@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mails ved et alm gsm datakald, men ikke via GRPS ?? Den kan ikke finde
> serveren. WAP via GRPS og MMS virker upåklageligt ???

Mystisk !
Hold mig lige opdateret om hvad og hvordan du får t610eren til at virke. Jeg
får min i morgen.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : KGB

Dato : 04-07-03 09:21

HJÆÆÆÆLLLLLLLLPPPPPPPP !!

Jeg kan wappe, men jeg kan ikke sende /hente mails ?!

1) Prøver jeg via min MMS-opsætning som jeg fik tilsendt fra Telmore, siger
den straks: ingen server fundet.
2) Prøver jeg via GPRS-opsætningen som jeg fik tilsendt fra TDC, så søger
den og søger, men finder ikke noget. Kan hverken hente eller sende mails.
Men jeg kan godt wappe vi den samme konto.

Hvad kan der være galt her ?!

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 04-07-03 09:18

"KGB" <kgbnsa@hotmail.com> writes:
> [...]
> den og søger, men finder ikke noget. Kan hverken hente eller sende mails.
> Men jeg kan godt wappe vi den samme konto.

Prøv at ændre APN i din GPRS-opsætning fra wap til internet.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : KGB

Dato : 04-07-03 09:38

"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> skrev i en meddelelse

> Prøv at ændre APN i din GPRS-opsætning fra wap til internet.

Stadig ... "server ikke fundet"

Fra : KGB

Dato : 04-07-03 18:54

"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> skrev i en meddelelse

> Prøv at ændre APN i din GPRS-opsætning fra wap til internet.

PK, nu kan jeg modtage mails, men ikke sende ??? Nogen der kan hjælpe med et
bud ??

Fra : H3nrik V!

Dato : 04-07-03 19:26

In news:be4ehm$1jm5$1@news.cybercity.dk,
KGB <kgbnsa@hotmail.com> typed:

> PK, nu kan jeg modtage mails, men ikke sende ??? Nogen der kan hjælpe
> med et bud ??

Maybe... Du skal bruge smtp.mail.dk som udgående mailserver...

--
/H3nrik V!

There is no overclocking. Only undervolting - and inferior cooling...
About dual channel DDR: http://www.overclockers.com/tips00157/

Fra : KGB

Dato : 04-07-03 21:34

"H3nrik V!" <vernerboDETHERERINDSATFORAT@UNDGÅSPAMhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:be4gqk$1bp$1@sunsite.dk...
> In news:be4ehm$1jm5$1@news.cybercity.dk,
> KGB <kgbnsa@hotmail.com> typed:

> Maybe... Du skal bruge smtp.mail.dk som udgående mailserver...

Jubii, det virkede. Tak.