I anledningen af GPRS - WAP-sider
Fra : Max[DK]

Dato : 01-07-03 11:39

Har folk nogle godt wap-sider som man skulle tage i kig på?

Mvh Max

Ps.: det virker jo uovertruffen godt

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 01-07-03 11:55

"Max[DK]" <maxses@hotmail.comFJERN> skrev i en meddelelse
> Har folk nogle godt wap-sider som man skulle tage i kig på?

Tja, hvorfor så ikke anbefale min egen ;) Hvis du altså har en telefon der
understøtter download af JAVA, billeder eller midi-ringetoner

Klik dig fra computeren ind på www.eaid.dk/mobil og klik e·uploader og
upload billeder mm. til serveren. Du får derefter en kode og en wap-adresse
som du skal wappe dig ind på, for at downloade filerne til din telefon. Det
er gratis - især hvis du har gratis GPRS hos telmore :)

-Peter

Fra : Henrik J

Dato : 01-07-03 17:33

faktisk en rigtig fed side du har.... :) har lige prøvet den..og det virker
bare

mvh henrik

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 01-07-03 17:37

"Henrik J" <henrik.m.j@cool.dk> skrev i en meddelelse
> faktisk en rigtig fed side du har.... :) har lige prøvet den..og det
virker
> bare

Tak skal du have - det er jo osse perfekt nu hvor der er gratis GPRS til
TM-folket. Surt at have Orange (som mig) :-/

-Peter

Fra : Pedersen

Dato : 01-07-03 18:00

Nogle der kender sider hvor man kan hente ringetoner m.m via Gprs..??

Mvh Tim